Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

På dette kan de tjene penger, la spillerne finne kister osv i dungeons som innholder alt fra enkle mainstream ting til sjeldne ting, det koster 15 spenn å åpne kasse. Kan omsettes på markedet ala csgo :slight_smile:

Haha faen å sint jeg har vært noen ganger i borderlands når jeg er tom for nøkler

3 Likes

Jeg tror det er mange spillere som hater det konseptet. Det er bare å se hvor mye støy det ble da starbreeze innførte det i payday2. Er en grunn til at de fjernet drillene/nøklene.

5 Likes

Du kan høyreklikke på kista og velge slett så er den borte. Men tør du det, tenk om du får en ubersjelden gjenstand som du kan selge for 3000kr? Frister litt? :slight_smile:

Jeg tror Starbreeze tapte mye på å innføre det i pd2. Du kan jo sjekke antall negative poster som kom på steam etter det ble innført. Tror det er mye bedre slik de har det nå hvor man ikke trenger nøkkel for å åpne safen. Starbreeze får dermed fremdeles inntekter fra ting som blir solgt men slipper en haug med negative poster pga at man må betale for nøkler.

4 Likes

Så lenge de får en prosent av omsetningen så er er kanskje greit nok, blir mye penger av det også. CS er kanskje i en særstilling, men de tjener milliarder på skins

3 Likes

Freemiu/Skins/Shops/Coins alt er gull verdt for selskapet som sitter bak…

3 Likes

De tjener nok ikke milliarder på skins, men god butikk er det. For starbreeze ble det en superdårlig affære. Og man ser Pay2Win forsatt er et ekstremt upopulært konsept.

Mener omsatt, litt forskjell. De tjener nok hundrevis av millioner er

1 Like

Spørsmålet er hvor mye penger valve får ved at folk vedder skins, på salg tjener de jo 15% som er nice.

1 Like

Her er en grei post for de som vil lese litt mer om alt vi vet ang spillet… :relaxed:
SteamHub

2 Likes

desert fox from AoC Keshatta (Wish) <3

Hehe!

eagles/hawks for scouting/exploring (wish)

Kult!

Proper stacking of items, with larger stack sizes

Eksempel på enkle ting som kan gjøre sjangeren bedre

Offline Raid Protection ( Turrets, Npcs or Spells) (Wish)

Hva de velger her kan bli avgjørende. Skal de få folk til å konstant bygge nytt? Eller vil folk faktisk kunne få komme tilbake til noe stående når de logger inn igjen/er tilbake fra raid.

add taverns to roleplay in, and have bar fights melee only. (Wish)

Typisk ting spillere ber etter, men aldri får. Dette kan gjennomføres på en bra måte.

Chat (Say/Whisper): I know it’s not terribly immersive, but sometimes you don’t want to let the guy next to you that your friends are plotting to kill him. (Wish)

Dette er jeg helt for!

Er dette “vår” Freddy? Bra jobbet i så fall :slight_smile:

1 Like

Er nok ikke meg, nei. Jeg har ikke det mest originale navnet… God lesing uansett :slight_smile:

1 Like

Hvis noen her vil påta seg å være leder for en tekinvestor.no klan (et annet navn) i spillet så er jeg med. Jeg skal, såklart spille spillet. Skal vel mange her?

7 Likes

Jeg skal spille ja, så kan vi fikse en egen server også. Få hooka opp teamspeak eller noe :+1:

2 Likes

Tenker bare Ventrilo harassment jeg nå :smiley:

The desert is where your ‪#‎ConanExiles‬
journey begins. After being cut down from a cross you’ll have to do
scrounge up resources to create tools and build a shelter to protect you
from the elements. Adventurous exiles can often find remnants from past civilizations as they make their way through the harsh desert landscape. These old castles and temples can prove to be quite dangerous if you’re not prepared, but fortune favors the bold.

4 Likes

Jeg synes bildene ser flotte ut, og er det malen på grafikken så blir det mer enn bra nok. Detaljene i våpnene er flotte, slik de skal være. Gleder meg til å teste spillet, er spent på hvilke vri de får til og om det eventuelt funker for massene.


Bra med oppdateringer fra Funcom nå. Selv om det ikke er de store avsløringene holder de interessen gående. Flotte detaljer på denne hyenen.

10 Likes

Forhåpentligvis er hausemaskineriet i gang nå. Sakte men sikkert

1 Like