Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Hotfix 28.03.2017
28. MARS - COMMUNITY MANAGER (NICOLE V)

A hotfix for this issue has been released. Please restart your game to make sure you have the latest version!

Fixed issues with building piece placement including stalls

4 Likes

Det ser ut til at det er en patch som ligger klar her nå

1 Like

updater… ta en liten runde idag, men har dark souls 3 dlc som må spilles ferdig før ukens neste patch… ille, når jeg heller spiller conan en DS…

1 Like

ser ut som den hotfixen funker og… utifra hva som dukker opp av kommentarer.

1 Like

Det er godt å høre. Det var en del kjipe kommentarer på forumene.

GLeder meg til å teste

kommet ned til 31 plass på global steam.

1 Like

Ned? Er ikke det mer opp? Flere ganger i dag har jeg ikke sett Conan før på side 3. Nå ser det ut som både Rust,Ark og Conan har gått opp på listene.
Edit: Alt er relativt. Ref halvfullt og halvtomt glass :joy:

2 Likes

Jeg skrev et innlegg natt til i dag at vi var innom førstesiden. Men var desverre local jeg hadde sett på tror jeg. Kan ha vært det han har sett…

1 Like

Mente opp på lista, tenkte nedover i tall rekka ble feil.
Er global lista jeg så på, ikke lokal.

1 Like

Er servern oppdatert nå?

1 Like

Det er den!

Har vippset deg @Evilfreud

Spilte litt på serveren nå. Bygging var veldig mye bedre nå. Satt opp vegger og bygde skråtak.

2 Likes

spilt litt dark souls 3 dlc, kjedelig, tilbake hit igjen

1 Like

Gjenomsnittspris per solgte spill til nå 29,19 usd med steamdb’s prisliste og steamspy’s geografisk salg 29.03. Others(5,99% brukte jeg bare baseprice)

10 Likes

Teaser fra Romain! Hvis jeg ikke husker helt feil i farten, så er dette en del av den nye bossen i ny dungeon i CE? :smiley:

4 Likes

http://imgur.com/2dQSRcc

16 Likes

link til tysker som streamer mens han lager CE map for fun (no pun intended), om noen er intr. i hvordan slikt gjøres (også litt oppmuntrende sikkert for han å se at folk stikker innom :wink: ): https://www.twitch.tv/stopptnix1984

4 Likes

Django Reinhard, røyk og CE…he he

1 Like

funcom jobber og jobber

4 Likes