Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Update videos er utrolig vanlig, sett snuten mot alle de store og sjekk selv! Sjekke antall online rett etter patchingen er også helt på trynet, blir jo det samme som å melde tilskuertall på RBK/Brann, 1 time etter kampen er ferdig.

Ta deg en bolle og slutt med tull :slight_smile:

1 Like

Oh shit! Ser at funcom hadde ØKOKRIM på nakken! DAAAAAAMN #abandonship!

3 Likes

Kjøp litt aksjer i morgen Larsen så kan du bli med på oppturen :+1:

3 Likes

Kanskje Funcom kan kjøpe opp WR Entertainment og lage et Morgan Kane spill?

Ser WR-E begynner å bli ganske rimelig nå :yum:

3 Likes

Unnskyld? :open_mouth:

Meiner du HUGO?

4 Likes

Hugo og WR er jo bare latterlig, synkende skip.

Så du har endelig kommet deg ut av dem? Eller er du ironisk, ikke så godt å si med deg alltid…

Jeg er like god å lese som Funcom aksjen :smiley:

Hannibal er uenig og hadde spist deg opp :yum:

Takk til alle som bidrar m god kunnskap og høy kvalitet på innleggene! Fortsett slik. Dette forumet går HO en skyhøy gang!!

3 Likes

Ingen meldinger om nye store bugs etter dagens patch sålangt.
Ihvertfall ikke som jeg har sett sålangt.

3 Likes

Blei litt bekymra når eg såg at ein Trebuchet forsvant under bruk.

Det viste seg at etter 10 steiner så må man lage ny… :slight_smile:

1 Like

Eller bruke repair hammer underveis, gikk på den smellen første gang selv

2 Likes

CE er dessverre inne i en litt dårlig periode, med exploits, tabber med bugfix etc. Det vises også på listeplasseringene tror jeg. Jeg er spent på helga om update 23 gjør noe forskjell eller ikke. Krysser fingrene for en “bugfree” update slik at spillerne kan kose seg med CE i hele helga for en gangs skyld.

1 Like

Spilte AoC i går… ble overrasket av at introen fremdeles er bugget og keybindings unbindet hver gang jeg logget av.

Helt sikker på det? :wink:

Skikkelig kvalitetsspilling igår, 3-4 timers jakt på en bestemt trell… :triumph: lurer på om jeg skal bruke vente på å bygge katapulter foran noen baser der oppe… rakettskjold ala nato :joy: Hadde det ikke kosta så mye iron reinforcements

Funka all bygging ol. For dere andre som spilte igår og mulig gjorde noe mere fornuftig ?

1 Like

eh ja? Age of Conan Unchained med alle packs and shit + 12 mnd subscription fordi jeg er filthy rich.

3 Likes

Spilte selv for et par dager siden, men mars har vært travel på jobb, så mindre denne måneden. Hvilken server spiller du på?