Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

PVP serveren, er med i Vendetta (tror jeg det het), topp 3 guild :slight_smile:

Har du noen gode tips på keybindings osv? FInnes det addons? syntes det er veldig kuket satt opp by default og er det ikke mulig å binde keys til musen?

1 Like

Nostromo n52 te
Passer perfekt til AoC. Var derfor jeg kjøpte den i si tid. Nå bruker jeg den til all pc gaming omtrent

2 Likes

Ser ut som eneste feilen denne gangen er at bedrolls ikke fungerer.
Bør være en enkel sak å hotfixe raskt idag.

Bedrolls er litt rare, de fungerer når man har en seng, men ikke om man plasserer de uten å ha en seng et annet sted :stuck_out_tongue:

På serveren jeg spiller på er det noen som har sagt at dupliseringsbuggen er tilbake. Det er ikke bra hvis det er tilfelle… Da blir det fort ny wipe

Hmm, skulle gjerne visst om dette var tilfellet

AoC var alltid kukete å få satt opp skikkelig, altfor mange abilities. Det er en grunn det finnes “MMO”-mus :stuck_out_tongue:

2 Likes

https://www.twitch.tv/funcom livestream CE nå. Skal gå gjennom nye ting fra patchene blant annet.

2 Likes

Må seie at eg diggar streamen :slight_smile:

1 Like

Enig, moro å høre på :slight_smile:

354 views… : | /Gunnar42

2 Likes

Survey før påske - Kva ønskjer de at funcom skal prioritere av content?
Litt meir Content før påske - dungeon.
Funcom loller av norsk media.
Ny stream om ei veke.

Alt i alt, intrykket er at dei er fornøgde og gira på vegen vidare. Mange kule planar for utviding av spelet, gutta står på!

2 Likes

Var den så tidlig? Jeg får se den i reprise i kveld. Må spise middag med familien nå

Edit: drikke Joel øl i dag også? :wink:

1 Like

Dungeon content kommer til uka.

The new dungeon should be out next week, at least that’s the plan for now. We’ll eventually be expanding the siege system, we’re adding more thralls, we’re adding mounts, we’re adding more emotes, we’re adding the Purge, we’re adding sorcery and city management, and other things we haven’t mentioned/announced yet. Some of this stuff has already been talked about on our devblog: https://blog.conanexiles.com/en/look-things-come/

The weekly patches that we’re putting out will also come with regular content updates. So far we’ve released the trebuchet, the dye system and the ruins system. There’s more to come next week and then again after Easter.

7 Likes

Full fart med Funcom :wink: bra jobbat… hoppas vi ser det snart i ökande värde på börsen igen.

Det relativt ukjente survival spillet Osiris: New Dawn har med 20 % rabatt hoppet til det som i skrivende stund er 15 plass på bestseller lista på steam. Lover godt når CE endelig har litt content og Fun skrur på markedsføringsknappen + salg.

3 Likes

Det eneste jeg bakser litt med er bygging av skrå strukturer som trapper og skråtak.

Synes spillet fremstår veldig bra nå, klart for nytt innhold!

4 Likes

Du må gjerne bygge rakettskjold foran noen baser, bare ikke foran min, men jeg har en følelse av at det er der du vil bygge.

Bygging funker bra. Jeg har bygd en del i helga, uten noen problemer. det eneste jeg sliter med er å få på plass to inverterte skrå trekanttak midt på taket i tårnet. Ser ikke ut til å være mulig å feste de. Skal prøve å lage noe støtte. Ellers må jeg redesigne taket

Inverterte henger fra toppen, det er reglerett en inverted roof tile der de har snudd på connection points.

Så du må ha en vegg den kan henge ned fra, eller en ceiling.

Jeg har ceiling den kan henge fra, men funker bare ikke på den siden. Kan feste den på andre steder. Får prøve litt mer en annen dag.