Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Oi. Det er raskere enn jeg hadde trodd.

Det er faktisk på førstesida. Hurra!

6 Likes

Det er nok mange som har ventet på det 1.salget og nå er det endelig her.

6 Likes

Kjøpte i dag jeg :wink:

2 Likes

Skal gi deg et godt tips. Spill på en privat server med en ålreit admin. Jeg kasta bort nesten 30 timer pga kommunistene. Hold deg unna russere og kinesere :stuck_out_tongue:

Jeg og, kjøpte til dama uka etter launch og synes det så litt moro ut. Også skal jeg på TG. :stuck_out_tongue:

Spill på tekinvest-serveren. Der er det ingen kinesere.

2 Likes

Jeg er der også, men når svært få er pålogget så gir det meg ikke en real multiplayeropplevelse som jeg er ute etter. :slight_smile: Er jeg for sær? :sweat_smile:

2 Likes

Nei, bare litt mer hardcore enn resten :smiley:

3 Likes

Virker som de prioriterer å få fikset exploits nå.

8 Likes

Jeg liker “additional ways”. Kanskje de betaler noen naboer eller mafia for å dele ut litt god gammeldags juling? :grin:

5 Likes
1 Like

Tar det med ro på tekinvest servern med småspilling nå. Perfekt sted for å utforske fram til ferdig spill. God steming, og såpass få at det faktisk blir samarbeid mellom klanene
For mye multiplayer action, kinesere og exploits, er andre servere bedre :joy:

3 Likes

Ser ut som de har begynt å banne juksere. Her er en som har blitt bannet (riktignok urettmessig kan det se ut som).
http://steamcommunity.com/app/440900/discussions/3/133261907146427295/

2 Likes

Bra de banner, alle er jo uskyldige :wink:

2 Likes

Kunne jo se ut som han som Koe her nevner har en sak da.
Trasig med de kineserne som tydeligvis er er stort problem på serverne, dette skader jo Funcom. Bare bra det gjøres noe med det vel?

Tar jeg feil eller er det en oppgang i spillere i går? Ser user rewiews kryper oppover enda, det er jo bra :+1:

Etter det jeg kan telle så er user reviews elendige for øyeblikket. Kun 48% (15av31)som er positive så langt den 12.april

Burde bli flere aktive spillere de neste dagene…

1 Like

Ok, jeg har ikke sett på dag til dag-stats. Vet ikke hvor jeg finner det.

Manuel telling av reviews inne i Steam.

2 Likes

Må si at jeg faktisk er litt uenig her. Laster du ned og bruker hacks uavhengig av hva grunnlaget er så synes jeg det skal være ban som konsekvens. Om en ønsker å bruke hack så burde dette avklares og godkjennes av Funcom på forhånd da det ganske tydelig bryter med retningslinjene.

3 Likes