Har du prøvd å gå inn i en edderkopp-cave? De spawner på 30 sekunder. Det er helt sykt!
ganske håpløst, men siden bosser og loot ikke er ferdig, kan de strengt talt være sånn til de dungeons får "the dregs " behandling gameplay messig
Vi hadde jo en særdeles hektisk tur i en sånn cave vi Hagen Det fører altid til corpserun stafett
Det var en heftig tur i spider cave ja. Da vi kom et stykke inn skjønte jeg at dette går ikke, så jeg begynte å gå tilbake, men de møte jeg en horde med ny-spawnede edderkopper, så jeg døde. Spawnet midt mellom edderkopper og hyener, så jeg døde igjen. Måtte starte i base igjen, som var helt på andre siden av kartet. @woodbear passet på liket mitt, og jeg rakk akkurat frem i tide for å hente tingene mine.
Conan Exiles is coming to Xbox One — here’s why you should care
Salget er nå over. Så får vi se om de klarer å holde seg nogenlunde høyt på salgslistene hvertfall en liten stund fremover.
De faller nedover så fort salget er over.
Conan Exiles - What happens when a Large clan pisses off a Solo player - Yog Time
en solospiller skal vel teoretisk ikke klare å farme nok til at man får Yog uten å jukse.
Å høres merkelig ut. Er ikke det litt av poenget?
De har jo hele tiden sagt at det å kalle inn en avatar skal være veldig vanskelig å kreve en hel klan. Nå har jeg aldri farmet opp det som kreves så jeg vet ikke hvor vanskelig det er, men blir litt overrasket over om en vanlig spille kan trylle frem en avatar på et par timer.
Skjønner fint at folk forlater spillet
Han sa ikke at det tok han et par timer. Folk grinder alle spill. Har sett en enkeltspiller slå en hel klan i andre spill også gjennom grinding.
Det kommer vel frem i teksten at dette heller ikke er en offisiell server, så vi vet jo ikke hvordan serversettings er.
Det går fint an å farme seg opp til en avatar solo, men det tar tid. Iallefall om ikke multipliers på serveren er satt relativt høyt.
Forøvrig mye rare kommentarer under den videoen, mange som ikke skjønner hva det er de har sett på
tror de trenger taming av dyr og mange flere dyr.
Folk trenger mer daily grind content som fenger. Thralls er jo dumme som brød og blir litt kjedelig etter hvert.
Btw på serveren jeg er på for tiden virker det som om crafting er bugga og jeg får 0 xp for å drepe ting. Lokalt?
Har ikke hatt noen problemer med det på official 265, der er det bare kinesere og europeere som klikker i vinkel på hverandre 24/7 Og meg da som lvler i skjul ^^
Hva skal til for å få en avatar? Jeg tror ikke det skal være noe problem å ordne seg avatar som solo-spiller. Jeg tror ikke jeg er så langt unna å kunne gjøre det på tekinvest-serveren. Hvis man står på og grinder, så det det fullt mulig å få til dette
Det er bra, keep them in the dark til de har kjøpt CE og blir spist av en avatar ;D Jeg har 140 timer uten å ha sett en ingame engang Vet ikke helt hvor folk blir raidet om igjen og om igjen av avatars.
Du trenger en archpriest, det tar litt tid å finne en og litt lengre tid å få temmet han/henne. Ca 12 timer på official med 90% venting.
Så må du drepe 500 thralls og skaffe religion-itemen fra dem, tar ca 3-6 timer med konstant farming.
Så trenger du et T3 altar som tar ca 4 timer med crafting av mats og ca 2 timer å samle opp om du ikke har det fra før.
Til slutt må du være max lvl, 50, som tar veldig lang tid å bli, men når du er det har du mulighet til å summone så mange avatarer du vil med det over.
Regner ca 13-15 timer med spilling/avatar for en soloplayer og den varer i 30sek-60sek utifra serveren om han/hun spiller rimelig effektivt for å nå det målet. Og da regner jeg ikke med tid hvor man dør/må logge av/spise/sove etc.
Det hørtes altfor kort ut med tanke på hvor mange timer arbeid man ødelegger.
Uenig i det mtp. konkurransen på official serverne som gjør at det tar mye lengre tid. Basen din vil og bør uansett bli ødelagt etterhvert på en official pvp server, det er litt av poenget med pvp og uten det blir det lite pvp på serveren.