Funcom er på sporet nå etter at dusør har blitt utlovet til den som tipser først:
Her må det være mulig med en fiks, selv en midlertidlig fiks ville vært et stort steg frem.
Det blir spennende å se om dette blir fikset nå på torsdag. Forslaget til fix høres jo i utgangspunktet veldig simpelt. Kan det være så enkelt?
Hvis fiksen er å disble dodge så burde de bare gjort det for lenge siden.
Tror de ender på å fikse på samme måte som Ark. Det sjekkes om du har bevegd deg mellom X og Y, og er det en hindring som du ikke har kunnet gått igjennom så blir du rubberbanda tilbake. Er litt klønete men det funker.
Jeg tror det blir litt cpu spike på serverne når det kommer en fix for dette.
Så fort spillet er startet så vil titusenvis av biter falle til jorden.
Fortsatt ikke noe nytt på testlive, så vi får bare krysse fingrene på at de får rettet dette asap.
Funcom er klar over den buggen, har sett den ble nevnt for noen dager siden. Mistenker neste patch fikser det.
sånne flying bases må da være enkleste måten å ta hackers på? De vet hvem som “bygger” og er “eier” til basene så er bare å ta frem ban-hammern. Nytter ikke prøve seg å si at “åååh visste ikke det var ulovlig å bygge i løse lufta jeg”…
Igår gjorde jeg det helt store på den offisielle serveren jeg spiller på! Var en bug på inventoryen min, så jeg tok selvmord ved å fjerne armbåndet for å se om dette hjalp. Det hjalp selvfølgelig ikke første gangen, så jeg bestemte meg for forsøk nr 2. Men denne gangen trykte jeg ikke på “Remove bracelet” fra hovedmenyen, men var for kjapp i og trykte på “Recreate character”.
Resultat var som fryktet, min lvl 50 ble lvl 1 og grinden er for alvor på gang igjen… Eneste positive var at mine kinesiske venner fikk seg en god latter!
Jeg hadde ikke tatt det der med godt humør! Og en del hadde vel gått til forum, Facebook, steam, Twitter, reddit og klaget som bare det i ett desperat forsøk på å få lvl tilbake
Det kan hende at support for CE kan fikse denne tabben. Backup finnes nok ennå. Det ville jeg ha prøvd.
Ledig plass på serveren vår
Null stress, bruker den antelope buggen. lvl 28 nå
Ja, tenkte å spille mer på tekserveren da det blir litt mer livat. Liker å støte på fiendtlige spillere på de offisielle. Vil ikke ødelegge nabofreden inne på tek
Hur funker den?
I alle dager, prøvde meg på antelope og neshorn men følte det ikke ga noe særlig.
Lage antelope trofé. 1 shaped Wood + antelope hode. Craft, fest på en vegg og dismantle -> repeat. Bruk gjerne 15 hoder samtidig.
Gjør det før den blir fiksa…
Tekinvest servern er en rolig plass de fleste får utforska og testa spillet i fred fram til lansering, lite action, men hyggelig å gå sammen når det er noen på for litt samarbeid om pve ting. var rimelig stille i påsken, blir mere interressant når det faktisk kommer mere å gjøre. Kunne samarbeided om å ta ned en rød drage, men så lenge xp og loot suger, why bother.
Offisielle er nok bedre for de som vil ha noe mere action. Venter med mere intens pvp spilling til neste år jeg.
Hva er decay tiden påTek serveren, har ikke spilt så mye i påsken så kanskje på tide å besøke noen hytter før de forfaller
Begynte å teste for fullt for ett par dager siden. Synest spillet er fengende og fantastisk bra. Mye spennende bygninger inne på Tek serveren!
Regner med det får en grei boost når fillebugsene er ordnet. Null lag når jeg spilte
Funcom har laget ett knall bra produkt vil jeg si
Tror den er 0