Her fant dere en mikro transaksjon som kan fungere selv i CE. Transfer av karakteren til ny server mot 5 dollar eller noe slikt! Mulig andre hadde blitt sur (noen garantert da man ikke kan tilfredsstille alle) men selv hadde jeg synes det var en god ting som gamer
Hvis jeg skulle tippe så tror jeg de lar i hovedsak mikrotransaksjoner ligge frem til evt etter PS4 og full launch hvor det fortsatt er såpass med inntekter å hente på spillet som det er. Derimot tror jeg fort om noen år at det kan brukes til å tilføre kapital.
Ny patch
Testlive Patch Notes (21.04.2017)
A new patch for TestLive is out! If you have feedback for this patch, please note them in yesterday’s (20.04.2017) patch notes.
Patch Notes
Fixed a server crash related to summoning avatars
Added missing flirt emotes
Fixed a problem with avatar token decay time
Human meat can no longer stack beyond max stack size
Slik situasjonen er nå med kinesere som flytter fra server til server og overtar alt, så ville det vært helt krise å kunne flytte med seg karakteren. Men det hadde nok vært lurt om det var litt færre servere
Jeg kom borti den grønne veggen som markerer enden av kartet. Da døde jeg instant. Og alt utstyret ble borte. Det hadde vært fint med en advarsel. Men men, det der gjør man bare en gang.
Du kan plukke opp utstyret fra liket hvis det ikke ligger for langt inn
samme her, var en jernklump på andre siden som jeg prøvde å nå, hadde gått hele veien fra noob beach til baksiden av forbidden city med min første og eneste iron axe og pick.
Jeg orket ikke å gå hele den veien igjen da jeg sikkert bare ville dødd igjen når jeg skulle prøve å nå liket.
Om så hadde skjedd burde det vært en Darwin award i spillet
God kommentar fra funcom ang. F9 spammingen.
In a lot of cases you can put out a hotfix for something only to discover players figuring out a different way of performing the same exploit. The “F9 exploit” isn’t the problem. The problem is players causing their clients to lag. That’s the exploit. That’s what we need to fix. And that takes time.
Bra svart av Funcom, litt vanskelig å løse siden man ikke ønsker å kaste ut folk som har litt lagg i ny og ne.
Exploits and bugs are being fixed on a weekly basis. This week (tomorrow, most likely) we’ll have a fix in for people teleporting by “falling” through the world as well as some fixes to thralls and the repair hammer.
Må huske på at spillet allerede er på den dyre siden tror ikke folk blir happy med å måtte betale for features før EA er ferdig i det minste. Når det er sagt er det ikke alltid det smarteste å høre på hva spillerne liker/ikke liker, mest fordi man nesten aldri får hørt hva vanlige spillere vil fordi de ikke er på forumene. Ark gikk jo helt mot det klagerne klagde på hele veien og har gjort det kjempe bra på tross av det.
Ja, har sett spill klare det ganske greit ved å ha en øvre grense for vertikal hastighet på karakteren, men nå som de har lagt inn katapultene ville de også trigge dette om man skyter seg selv med dem. Lurer på hva de skal finne på Kanskje ulovlig å logge ut på andres claims?
Et eget system hvor en kan rapportere brukere tror jeg hadde hjulpet fint. Basert på det og logger at en kunne banne kontoer. Krever kanskje noe arbeid å få det til å fungere i praksis, men tror det kunne være en løsning.
Ark var også plaget med exploits, og er det muligens enda i en viss grad. Men de synes å være mye strengere med spillerne der, og er nok heller ikke plaget med organiserte kinesere som går fra server til server.
Her er en forumseksjon dedikert til Exploits i Ark:
http://www.ownedcore.com/forums/mmo/ark-survival-evolved/ark-survival-evolved-exploits/
Eksempel på hvordan de håndterer jukserne:
Hvis de ikke løser disse exploits, må Funcom aktivt inn og ta jukserne, og banne dem direkte. Er så mange som sprer galle nå på grunn av dette, og det er et stort behov for å se at Funcom gjør noe. De trenger ikke ta alle, men det vil blidgjøre mange dersom de ser at noe blir gjort.
Ark adminsa er nådeløse. Er mye bugs i det spillet fortsatt. F.eks dinoer som faller gjennom verden. Med ordentlig bevis så får du igjen dem. Viktig med video screenshots.
Faen Funcom trenger admins. Masse gamingglade aksjonærer her som bare vil det beste for Funcom (Samtidig pwne noen cheaters). I volunteer as tribute!
Bylos snakka vel såvidt om det her i eine intervjuet - mange spelara forventar MMO-oppfølging - instant svar av ein GM på serveren dersom exploiting blir oppdaga.
Det hadde nok vært bra om dei brukte nokon timar på å administrere dei offisielle serverane sine, trur dei hadde hatt mykje å tene på det. Evt så må dei ha eit reeelativt godt nettverk av folk som kunne administert på semi-frivilleg basis, med litt kompensasjon… Det hadde lønt seg så voldsomt, om du spør meg. Ein skulle tru at dei har ein eller anna god grunn til at dei ikkje gjer det…
Hugsar i mine gamle battlefield 2 dagar, eg brukte mange timar på å få folk banna frå serveren eg spilte på - og det var omstendelig arbeid!
Måtte ha screens frå ingame, samt laste ned “replay-fil” - gå inn i ein elendig klient for å spole meg fram til “gjerningsaugeblinken” - nye screens - laste opp, kommentere, etc… Fekk banna 50+, og gjorde det av fri vilje…
Conan Exiles
2 mins ·
PATCH NEWS: We’ve started a full blocker test on our next patch (emotes and bug fixes) and should be ready to push it out in about 2-3 hours.
Mener de da til test-live? Eller til live?
live5678