Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Jepp og derav problemer med core da det er et UE4 issue.
Så det Gunnar sier er at alle UE4 spill må få en 6-12måneders utsettelse…

2 Likes

Post denna på HO gi dem inn !

Skjønner ikke hvorfor folk tilegner troll på HO så mye makt.
Siste ukers bevegelser i kursen gjør det vel ganske åpenbart at “oss” småsparere ikke har mye påvirkning på kursen den ene eller andre veien. Er større aktører som kjører den opp eller ned, og en forumpost her eller der kan ikke skape noe varig kursendring.

Det jeg bruker forumet til er å komme så nærme en “riktig” pris som overhodet mulig. Ligger kursen langt nok under det jeg ser på som reell (potensiell) verdi så kjøper jeg aksjen. På sikt vil kursen gjenspeile faktisk verdi av selskapet, og vi som har regnet x antall timer på forskjellige scenarier sitter forhåpentligvis inne i aksjen når reprises en gang i fremtiden. Derfor jeg ikke tør å prøve meg på trading heller, og heller snitter litt ned om jeg kan, for når kursen først går så går den fort.

1 Like

Jeg er litt uenig, det er så lite volum i aksjen at om ett par-tre mennesker velger å gå ut med hver sine 100k aksjer så går kursen nedover

4 Likes

Tenkte at jeg ved å bruke uttrykket “varig kursendring” klarte å helgardere meg mot den der.
Ser jo selv at man kan kjøre ned kursen prosenter i en kort periode intradag, men om man ikke MÅ ut av aksjen i nærmeste fremtid skjønner jeg ikke hvorfor folk stresser over det. Mulig jeg er naiv, men ser fair value langt over dagens nivåer, og håper og tror at denne aksjen vil prises på annet enn hype så fort det går opp for markedet at Funcom faktisk tjener penger og at ikke alt av salget ble unnagjort den første måneden.

1 Like

https://blog.conanexiles.com/en/tackled-texturing-large-open-world-conan-exiles-short-amount-time/

3 Likes

Kanskje patch på Testlive i kveld.

12 Likes

Brownie689 høres ut som den typiske gamer dusten du møter på forum… Har omtrent 0 peiling på hvordan man utvikler et spill, men presterer å skrive “this is how to properly develope a video game”… men han har rett i det han sier etterpå “in the minds of the player/paying customer”…

“in the minds” … mhm…

1 Like

Elsker sånne folk. :smiley:

Ny patch med noen bug- og exploit-fixes på TestLive. Krysser fingre for at dette funker som planlagt

Testlive Patch Notes (28.04.2017)
A new patch for TestLive is out! Please restart your games and update your servers to make sure you’re on the latest version. Leave your feedback in this thread.

Patch notes
Old foundations will no longer remain when upgrading to a higher tier
Chat should now scroll automatically
EXPLOIT FIX: You can no longer dodge through certain building pieces on logout/login
EXPLOIT FIX: Disabled player input while logging out
Players on PvE servers can now die of hunger/thirst/suicide/fall damage (for realz this time)
Fixed a problem which prevented you from harvesting bushes multiple times

10 Likes

Ser ut som de har løst en av de mest plagsomme exploitene! :smiley:

6 Likes

Jepp den er der :relieved::v:

8 Likes

Omsider - denne tar tak i de verste! :+1:

Håper den vitterlig fungerer etter hensikten.

2 Likes

Kom en hotfix nå som inkluderer noen exploits fixer.

6 Likes

Til vanlige servere også? Ikke bare testlive?

1 Like

Får løfte opp denne så den ikke går i glemme boken. Klare de 1 million solgte så forsvare den en dobling av kursen selv på lav pe. Og 1 million klare de kanskje bare på PC i 2017

1 Like

Så var det dette med “positive media coverage” da… :confused:

1 Like

@holmes @lassar kan ikke en av dere lage en poll på hva Hegnar sin overskrift blir til funcom sine Q1 tall? :stuck_out_tongue:

Evt en liten film hadde gjort seg også :dancer:

7 Likes

Eg ser potensiale for ein snutt :slight_smile:

6 Likes
  • Investeringsøkonom i Nordnet er overrasket over tallene
  • Investeringsøkonom i Nordnet er ikke overrasket over tallene
  • Funcom-sjef ser for seg lavere inntekter ut året
  • Funcom øker inntektene, men også utgiftene
  • Spillselskapet presenterer rekordinntekter og kjempeoverskudd

0 stemmegivere

15 Likes