Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Virker som om de har kommet videre med grafikken til spillet da. Gleder meg til traileren :slight_smile:

Noe av problemet med AoC var skyhøye krav for å få det til å se bra nok og gå fort nok. Denne gangen har CE ikke slike skyhøye krav og dermed kan flere spille spillet. Funcom gjør en del interessante og litt smarte valg for tida.

4 Likes

De legger seg bra over grafikken til ARK, dette her kan alle kjøre egentlig.

2 Likes

joa men selv med fx-8320 og gtx 760 som jeg har så har jeg ting på bare medium i ARK.

1 Like

Liker godt det de legger ut som minimumskrav her. Mye av grunnen til at jeg gikk inn i Funcom med mer kapital idag.

2 Likes

We’re hoping to create the best melee combat in the genre. It’s like a mix between Skyrim and Vermintide. Skill based combat with active blocking and tactical positioning. There are multiple attacks per weapon and per hand. We’ll also have fatalities that play out based on where you strike the final blow.

1 Like

Høres ut som det beste fra AOC, alle elsket måten man kunne kappe av hoder og kroppsdeler

Conan Exiles “roadmap”

Vet ikke om alle har fått med seg denne? Kan vel kalle det en slags roadmap for Conan Exiles. Ganske spennende lesning!

https://steamcommunity.com/app/440900/discussions/0/350533172691878847/

5 Likes

Har denne blir postet?
https://ps4pro.eu/2016/09/04/conan-exiles-funcom-conan-mmo-take-2/

3 Likes

Lurer litt på hva han har røyk han her

2 Likes

1 Like

Jeg fikk mail fra Modiphius, fordi jeg backet kickstarteren deres på conan rollespill. jeg får med noen koder til Age of Conan. Nederst i mailen så reklamerer de med at CE kommer i januar

Age of Conan: Adventures of a Age Undreamed of Pack

Hi there,

As promised during the Kickstarter Campaign, we are giving you a key for the Age of Conan: Adventures in an Age Undreamed of Pack for Funcom’s Massively Multiplayer Roleplaying Game Age of Conan.
It contains four powerful starter armor sets (Swashbuckler, Buccaneer, Marauder and Pirate) and five XP Potions (double XP for 12 hours), which gives you a flying start into the game!

To claim your code simply login to your Pledge Manager account and you’ll see this:

PLAY AGE OF CONAN NOW

Age of Conan is an award-winning and critically acclaimed massively multiplayer online game set in the sexy, savage and brutal world of Conan the Barbarian. Age of Conan is free to play!
Use the key on your Age of Conan account page after signing up to get the pack.

Be sure to check out Funcom’s upcoming CONAN EXILES as well. It is an open-world survival game, where you battle to survive in a hostile world, build your kingdom, and dominate your enemies in both single and multiplayer! Early Access starts January 2017. Learn more on the game’s Steam page.

16 Likes

Er dette en Funcom konto mon tro? Ser at @ConanExiles har retweeted…

https://twitter.com/ConanSalaryman

2 Likes

Her er vell roten til ondskapen i Mai, skikkelig blåmandag.

Blir verre,

Yep, du skulle funnet denne før Black Thursday :upside_down:

3 Likes

Det er vel en av disse karene som kjøper aksjen på 6 kroner a true Beliver

1 Like

Spillet så jo gøy ut når en hørte på han.

2 Likes

Fra FB siden

“when is it going to be released to ps4 platform and so?”

“No official announcement yet, but it will be once Early Access is done. At this moment we expect Early Access to last a year.”

5 Likes

ganske lang early access med tanke på at de allerede har utsatt med ca 6måneder.

3 Likes

De har hele tiden sagt at de ønsker ca et år early access, og at de ikke skal kjøre evig early access.

1 Like

sammenlignet med de andre så er det innafor. DayZ har vel hatt Alpha i 2,5 år eller noe slikt, H1Z1 har vel vært EA i mye over 1 år osv.

Edit: Det kommer vel anpå hvor bra EA blir og hvor ofte de oppdaterer. Kommer en nye biome i kvartalet blir det bra!