Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Kan det være et hint at Funcom hadde egentlig ikke tenkt til å dra dit, men nå plutselig er de der. Sitat fra svar på facebook:
At first we didn’t think we were going, but one of our VPs are there now.

Har de blitt kalt inn av xbox fordi de sammen skal kunngjøre noe kult?

2 Likes

Stemmer. De sa tidligere at de ikke skulle på E3, så jeg trodde det var HO-haussing når det ble sagt at de deltok. Så det lover godt når de ble “hentet dit” av det som må være Microsoft.

Xbox = microsoft - stemmer det :slight_smile: Kjenner det napper litt i løken her, så da går skriblingen fortere enn tenkingen.

Xbox er synonymt med Microsoft i min verden, så jeg tenkte ikke over det selv :wink:

Jupp, Erling er jo der! Jeg jobber så mye for tiden, har helt gått glipp av denne tweeten hans fra forrige uke:

3 Likes

Ny hotfix ute!

5 Likes

Full release blir bra det, opp med prisen! :slight_smile:

1 Like
22 Likes

Skyrim feeling

4 Likes

Highlands ser sjukt bra ut :thumbsup:

5 Likes

Ser dritbra ut!

3 Likes

Ser riktigt bra ut!!

1 Like
15 Likes

Edit: Nyare undersøkingar viser at det er climbing patchen som gir UE 4.15.

Eg er veldig spent på korleis den patchen påverkar spillet :slight_smile:

1 Like

Lurte på om de har henta inspirasjon fra sverdene i steinene i møllebukta stavanger hehe

4 Likes

Fra hegnar forum

Today, Wednesday June 14th, Funcom will be live on the Xbox E3 Daily Show to talk about the upcoming Xbox launch. Fans can tune into the Xbox livestream channel between 1pm PST and 2pm PST where Funcom will also drop a few additional hints at the expansion update content.

Her blir det VANNVITTIG God reklame.

https://mixer.com/xbox

9 Likes

Mellom 10 og 11 ikveld?

2 Likes

Älskar det… det blir pengar av det… andra kan leka med aktier… jag stannar… nu tycker jag att det blir längre än till Q1 2018

3 Likes

Blir CE lansert på begge xbox maskinene?