Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

I know. EA er EA.

Men det betyr ikke at det uvesentlig - det er en kumulativ grense for mange. Word of mouth og alt det der. Ser for øvrig ut til at siste patch har mistet mesteparten av den positive effekten på antall spillere.

Ikke meningen å være negativ eller noe, altså. Men det er ikke så dumt å ha noen følere ut på hvordan spillerne opplever patchingen. Og der har Funcom i mine øyne ikke vært kvikke nok på ballen iht. å fixe enkelte exploits (dersom det er krevende å fikse heis-greiene, så kunne man umiddelbart bare “disablet” dem, i steden for at kinsererne fikk anledning til å voldta samtlige offisielle servere).

Det jeg ikke skjønner er hvorfor disse kineserne så fort det er mulig kommer inn å ødelegger på den måten. Må jo være mulig å få banna disse på en måte.

Skjønner heller ikke intensjonen deres med å ødelegge på den måten. Skulle nesten tro de var sponsa av konkurentene for å ødelegge mest mulig…

Peak i går var 2807 på en onsdag, opp fra 2433 Week-over-Week, og i dag skal den sammenlignes med siste torsdag 2317, der har vi ikke fasit, men trenden er at spillertallene har tatt seg opp litt.

Hmm. Jeg trodde VPN-ban og latency-begrensning var aktivert på offentlige servere, og at det skulle løse problemmet med de kinesiske hackerne?

Hvordan vet man at det er kinesere? Positivt at det tydeligvis er så mange kinesere som liker spillet da :slight_smile:

1 Like

Lurer egentlig på om det er folk som ikke skjønner hva pvp server står for. Hvis de vil ha tingene sine i fred er det bare å spille på en pve server. Ikke komme og grine på forum fordi noen spiller spillet på en annen måte enn hva de selv ønsker seg. Alle vil vel helst bare ødelegge andre sine ting og ha sine egne ting liggende i fred. Men det er vel knapt Funcom sin feil.

4 Likes

Folk burde prøvd rust. Public servere der… er sinsyke.

Bygget et hus, gikk på dass. Kom tilbake… var raida :smiley:

6 Likes

Hahahahah, det er galskap. Enten var du på dass ganske lenge eller så var det noen hissige mennesker :stuck_out_tongue:

10-15 min. Var en nokså aktiv server, og jeg hadde en hytte med låst dør. Så da røk den ;D

Hotfix (09.06.2017)
9 JUNE - COMMUNITY MANAGER (NICOLE V)
A hotfix is out!
Please restart your games and update your servers to make sure you’re on the latest version.

Patch Notes
Corrected tucking displays for certain armor sets and NPCs.
Exploit: Glitching through walls using certain console commands no longer possible
Fixed an instance where the MaxAllowedPing limit was not being respected
Horizontal elevator can no longer end in claimed land.
Fixed an issue with orb stack weight.
You can no longer have unlimited orbs
Fixed a case with player corpse and unlimited item durability
Weapons now have correct durability
Fixed an issue with building around shrines

Known Issue
The Direct Connect option may fail to connect to the game server. Other means of connecting work fine. We are investigating a fix.

11 Likes

Åssen ligger vi ann med all this “trenden har snudd” greiene? Har vi fortsatt trua?

Summer sale, nye patcher, ny biome, xbox, ps4 - bare til å lene seg bakover og nyte en fin sommer og alt som kommer :sunglasses:

Vanskelig å si. Forrige patch har rotet det til litt. Ser ut til å Være et stort antall som ikke kommer inn I spillet.stuck on loading screen

Hadde bare passa så inderlig bra med litt stigning i owners nå de neste ukene. Uansett spennende måneder forran oss nå.

4 Likes

Blir spennande å følge dei ulike moddane som dukkar opp fram mot / etter full release. Eg trur det blir heftig i 2018 og utover.

2 Likes

http://www.gamesradar.com/by-cherry-picking-brilliant-pc-games-xbox-one-is-making-seriously-smart-moves-at-e3-2017/

Ingen tvil om hva bransjen synes om CE :wink:

19 Likes

Har fra før en bra følelsen ang. Xbox og Ps4 release. Det kommer til å bli en kjempesuksess. Bare vent!!

4 Likes

Dette var virkelig gode nyheter at CE blir frontet av Microsoft. Dette vil selvsagt ha betydning for salget.

Microsoft seems committed to chasing down some of the PC’s hottest games and getting them tucked neatly into its four platform service (counting Windows 10 PCs, Xbox One and the forthcoming Xbox One S and the nee-Scorpio Xbox One X).

7 Likes

Hvorfor skulle vi ikke få den samme boosten i kursen når de slipper CE på Xbox som når de slapp den ut på PC. Tror kursen kan gå endel uker før Xbox release og selger de mye første uka så kan vi fort se kursen over 5 igjen. Blir spennende 3 måneder.