Spillere man 29,05 kl 11,50 : 1486
Spillere man 05,06 Kl11,50 : 2402
Obbs skriveleif Hallingdøler travels in time you know
Tidsmaskin du har ? er vel bare 5 juni idag ,)
Snart inne på topp 100 lista igjen da kanskje
Nå bør det taes med i beregningen at det er helligdag denne mandagen da ^^ Blir mer som en søndag å regne
Helligdag i dag i Norge spiller liten rolle.
Mandag 29. mai derimot var helligdag i USA og UK og flere andre steder.
Nei blir som jeg skrev på ett ikke lov å nevne navnet forum for litt siden.
Dette er ikke bra altså, spillertallene stiger for mye og for fort
Tror pinsa er litt større enn bare Norge, men kan nok hende det ikke spiller stor rolle ja.
Og jeg dro en trade, deler ut av NANO og inn i Funcom på tampen av fredag, så håper det har stor påvirkning.
Jo, Tyskland har også fri i dag, men det var jo flere som hadde fri forrige mandag.
Veldig spent på summersale og xbox launch nå:D
Sorry at jeg ikke har fått spilt i det siste @woodbear, har ikke glemt klanen!
Kommer sterkere tilbake.
har knapt spilt selv, bygde en heis igår…omtrent det eneste jeg har gjort på en mnd. . så null stress
Spillertall Tir 30,5 kl. 19,50 : 2498
Spillertall i kveld kl. 19,50 : 2903
Synes dette er bra jeg
,
Ser ut til at Climbing system kan være klart til summersale!
Hey all!
Our next update will be the big climbing system update, which will let people climb anything: cliffs, mountains and player made structures. For our dev stream on Friday we’re going to be demoing a work-in-progress version of the new climbing system, along with the new version of the map that’s soon to be added to the game.
Join us on twitch.tv/funcom on Friday, June 9, at 5pm CEST / 11am EST / 8am PST for some climbing and some Q&A. We think you’ll enjoy it.
Climbing kommer til sommersalget og biomen er definitivt ikke forsinket!!!
Ser bra ut. Det som er enda mer positivt er at Xbox med dette klare å holde tidsskjemaet for release q3. Krysse fingrene for det
hmm… climbing system høres fett ut, men tror mange kan bli litt skuffet. Om det ikke var gale nok at folk har glitchet seg gjennom og over murer så skal man nå kunne klatre over alt ? Da bør man også lage noe som hindrer klatring eller gjøre npc’ene mye bedre til å vokte.
Merket meg at disse horisontale heisene har fullstendig ødelagt for VELDIG mange på offisielle servere. Utrolig synd at dette ikke har blitt hotfixet for lengst. Hvis man leser litt på forumene, så var dette “siste dråpen” for mange trofaste spillere som har holdt stand inntil nå mot kinesiske hackere / exploitere.
Man regenner ikke stamnina mens man klatrer, og når man er tom faller man ned. Fallskade er økt.
Tror det går helt fint
Dette er early access. Det vil alltid komme en funksjon som ødelegger balansen litt. Spillertall er opp, så om noen valgte å kaste kortene er det nå kommet mange flere nye til.