Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Grafen bugger litt der, den røde prikken øverst på user reviews fra i går er det ene negative reviewet, så 7 positive og 1 negativ.

Synes den nederste grafen har flatet ut ganske bra, så antall unike spillere på to uker ser ut til å være ganske jevnt på rundt 50k nå.

2 Likes

Jeg trodde røde på oversiden var folk som hadde forandret fra negativ til positiv review?

Det jeg mente var den “average time per player” så samme antallet spillere, men spiller mer i snitt.

My bad! Antok det bare var grafen som bugget!

Ikke noe motsigelse i de to utsagnene våre der, jeg kommenterte stolpediagram-biten, “Players in two weeks”. Synes det ser ut som CE holder ganske godt på spillerene nå.

2 Likes

Går du inn på steam å teller selv var det 15 reviews å 8 var negative. Steamspy er ikke til å stole på!

Den er til å stole på men det er lagg i når den henter tall.

Tror også at den “nuller ut” negative reviews dersom det slettes. Så hvis 9 gamle negative ble slettet så nuller det ut 8 nye negative og det kommer en rød på toppen sammen med de positive.

Blir ett helvete, bare å si ha det bra til basen :slight_smile:

1 Like

Gå inn på steam å tell, du finner ikke en eneste dag den siste uken som er i nærheten av så stor andel postive reviews. Dessverre.

Joel skal ha for å være ærlig :smiley:

1 Like

Du må inn og bygge nå. Bare å forbedre seg på at klanen til @Evilfreud eller @woodbear går til krig mot resten. Winter is coming, all men must die osv

2 Likes

Oscar Lopez har svart på ukens spørsmål

4 Likes
  • Hørte på Dev streamen at du ville miste grep og falle ned hvis noen skyter på deg mens du klatrer.
    De sa også at de har boostet fall-dmg slik at det blir auauau å falle. I tillegg så jeg det har kommet vegger med pigger på toppen som også fungerer prevantivt mot klatring.
4 Likes

Dagens: A lot of the Xbox integration work will also benefit the PC builds as well as our server performance! The experience playing on Xbox sitting on a couch is pretty awesome and different from PC.

Dette blir så bra!

11 Likes

Ser ut som vi passerer 3000 ganske så fint i dag! Spørsmålet er vel heller korleis det blir dei 2 kommande vekene.

Men føler vel at det ikkje betyr så mykje med tanke på at summersale er rett rundt hjørne. Då får vi ein økning i samtidige uansett (håpar eg)

1 Like

Bra I dag, ligger 600 brukere høyere enn forrige uke, ser ut som at det kommer til og øke litt til.

1 Like

Synes helgens utvikling ser veldig bra ut. Hadde vert veldig bra med en stor YouTube kanal nå eller streamer.
Klatrer også mere på GTS nå.

1 Like

Hmm ute av garry.tv?
http://tools.garry.tv/steamchart/?show=440900&range=180

byggern i klanen min har fri til uka, og skal bygge litt mere… men tror inntil videre med antall spillere på servern …at noen form for krig blir 1 mot 1
Heller ikke noe å tjene på det strengt talt. Tror det er mere en greie for offisielle servere og folk som spiller 12 timer i døgnet… klarte knapt å få 3 på klanen til å spille samtidig før…

Men klatre inn og gjøre litt offline herverk kan sikkert være lurt å beskytte seg for. Men jeg kommer neppe til å gidde å være asshole

Tror det kan vente til seinere, alle vil nok bygge seg slott i highlands når det kommer uansett… og må si hittil foretrekker jeg å samarbeide med de få andre som spiller… og det blir nok enda større behov for det i nord.

pvp online raiding og ikke offline… kan for min del vente til combat systemet er mere på plass.

3 Likes

Det blir nok mer spennende når The Purge er på plass, da har man noe å jobbe mot isammen

3 Likes

Liker det jeg ser nå spillertallene ligger over forrige ukes tall hele tiden, Paddy nevnte dette i en annen tråd. Har vi sett bunnen i spillertallene?
Viss vi har sett bunnen der kanskje vi har sett bunnen i kursen også? Mere i Funcom eller starbreeze? mere i Funcom eller Starbreeze? ÅÅÅÅ alle disse valgene man må ta :stuck_out_tongue:

1 Like