Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Blir spennede å se om vi går over 3000 i løpet av helga.

40 min inne i videoen sier de ny biome i Q3; ETTER sommeren. :open_mouth:
Vil de si ingen biome release ved summersale? IIIIKKK

1 Like

For meg var det nytt! Men har jo vært på sjøen i noen uker nå :open_mouth:

Det er sagt August/september for lenge siden. Folk er alt for opphengt i sommer sale. Vil selge spillene når Biome kommer til fullpris jeg, helst i q1 2018 til 60dollar

Jeg er mer opphengt i at biomene må komme snart! Men når det er sagt er jeg svært overrasket over alle de nye tingene som er kommet og bugfixes siden jeg sist gamet!

3 Likes

Viktigere er vel at den er bra når den kommer. Den kommer nok i september sammen med Xbox.

1 Like

Har aldri vært snakk om biome til sommersalget fra funcom sin side

2 Likes

Funcom har sagt flere ganger nå at ny biome kommer etter ferien, august/september. De sa/skrev i chatten i går at klatring kommer på neste update, som er om ca 2 uker

Vil man hindre at folk klartrer opp ved å legge en kant med tak rundt hele? Kan man slå på /ødelegge mens man klatrer?

Passer fint at ny biome kommer sammen med Xbox. Dette vil være en X-factor og enda større grunn til å kjøpe spillet for de som eier konsoll.

2 Likes

Man hindrer det ved å bygge smart samt å ha npc archers

1 Like

Er da mye smartere å spare på biome-kruttet til etter sommersalget vel?

3 Likes

Eg tenker det samme. Ny biome kommer til å få mange spillere tilbake og jo mer de da har på plass jo bedre er det og større sannsynlighet til å holde på spillerne!

Enig med deg her. Summer sale blir som det blir. Xbox + biome bør gi oss en indikasjon på om strategiene til funcom treffer markedet som planlagt og om de klarer å levere sånn tålelig etter planen.

Hvis de bare har nok ressurser til å lage en biome før xbox-launchen, så er det nok smartere å slippe den sammen med xbox-versjonen. Samtidig, det hadde gjort veldig mye for sommersalget hvis de hadde klart å komme med noe som lagde litt skikkelig hype. Nå leverte de jo akkurat en skikkelig solid patch, så hvis de klarer et par slike til før sommer-salget, så er det kanskje bra nok til å få litt skikkelig interesse igjen.

Hvis man bygger noe som ser ut som en flosshatt, så du får ramma rundt fjelletoppen, kan man klatre rundt det eller stopper man opp der? Og kan man da ødelegge vegger osv mens man henger i veggen?

Utfra hva Joel har sagt på stream, så skal du også kunne klatre på horisontale flater. Det blir vanskelig å forsvare seg. Man må tenke smart på hvordan man bygger og hvor man har archers og cauldrons.

Klatring kan bli en gamechanger.

1 Like

Gamechanger… det kan man trygt si . Blir mye ombygging på slottet mitt…
Man må rett og slett bygge mere som slott i middelalderen nå.

4 Likes

Bare positive reviews igår, virker som det hjelper å komme med oppdateringer og nytt innhold

Gjennomsnittlig spilletid per spiller de siste to ukene på vei opp

4 Likes