Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Ny oppdatering

Firebowl cauldron has been changed to unlock all recipes, but will no longer automatically produce items (e.g. Steelfire). You have to manually queue up crafting processes.
Only water orb can be crafted by default. To unlock fire, grease and gas orbs you’ll need a thrall alchemist, found in several different locations across the world.
Poise values have been updated and power attacks with 2 handed hammers will no longer knock you down if you’re wearing a full heavy armor set.
Crossbows are now more powerful than bows and have more oomph.

5 Likes
18 Likes

Horse og han fyren her lagar mange av dei beste CE-videoane:

9 Likes

Da er oppdateringen ute (og det er ikke lite de har oppdatert):

http://steamcommunity.com/games/440900/announcements/detail/1268173939576584015

Edit:
Ser nå at alt er postet i Funcom-tråden, men hører vel hjemme her og.

11 Likes

Jeg kjenner jeg blir hypa litt av dette. Vi må kjøre litt pvp på tekinvestserveren nå.

3 Likes

Ser nå at alt er postet i Funcom-tråden, men hører vel hjemme her og.

Patch som det der høyrer heime over alt!

1 Like

Får veldig god mottagelse foreløpig! Blir spennende å se om det gir utslag på kursen i morgen

1 Like

Tror jeg må ta en tur inn og oppgradere noe nye defences til klatringa kommer snart

2 Likes

Ja, jeg også. Er bare på level snart 20 og det tar tid å stige i gradene.

1 Like

181 likes og 2 dislikes på videoen, får håpe det smitter over på Steam user reviews :slight_smile:

7 Likes

Hundre likes fra investorer? :stuck_out_tongue:

1 Like

Funcom N.V. has in today’s press release announced
that the Update 27 for Conan Exiles has been released.

This updated includes several game features and fixes
highly requested by players.

The game’s development continues to be on track for
the Q3 2017 launch on Xbox One Game Preview
including a new free expansion and for the Q1 2018
full launch on PC, Xbox One and Playstation 4.

To read the full press release, please visit the "News"
section of the Funcom website.

Badhoevedorp, The Netherlands, 2 June 2017
Funcom N.V.

http://www.funcom.com/news/new_video_funcom_launches_27th_update_for_conan_exiles

16 Likes

Ikke stort utslag på kurs med en slik melding i dag, men gir de markedet tilsvarende over sommeren så kan det fort bli forventningsrally av dimensjoner.

Viktig!..

5 Likes
3 Likes

Joel bekreftet i chatten på streamen nå. Neste patch blir klatring og “In-game map updates.” I løpet av denne måneden, så da bør det være klart til sommersalget da! :+1:

10 Likes

Hvordan klarer de å ha problemer med lyd i hver eneste stream ??

Sendte dem en melding og ba dem passe på at lyden var litt fucka, kan ikke gi for godt inntrykk sånn at kursen går bananas enda :smiley:

12 Likes

Då har eg tatt sommarferie, og kan drive med tinga eg likar best av alt. Ein av hobbyane er såklart å følge med på Conan Exiles:

Kan hende patchen fungera litt, 10% opp til tross for patch (hotfix) for litt sidan. Skal jammen sjekke innom seinare i helga også.

11 Likes

Fikk sett streamen i reprise nå. Kul stream. Ble inspirert til å bygge mer. Har manglet litt ideer i det siste, så har ikke bygd så mye.

Hadde vært litt kult å invitere Jens Erik til å spille med oss en dag, men etter å ha sett dagens stream må vi bygge litt mer. Det er mye som er bra, men som ikke har blitt bygd på på lenge.

2 Likes