Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Ja de gikk lit høyt ut med størrelse på landområdene.

Skjønner ikke helt hvordan dagens biome kan være 16km2 mens kartet er 64km2. Menmen, bra med massiv økning.

Du har 16 km2 med område du kan gå i, men det er jo ting utenfor det området også, som fjell osv osv for at det skal se fint ut. Det området er da altså på 48 km2 til. Tipper det er mindre detaljert jo lengre unna du kommer.

2 Likes

:joy: :joy: :joy: :joy: :joy: :joy: :joy: :joy:

I dag har jeg vært i samtaler med en av utviklerne hos Funcom. Det viser seg at selskapet er i samtaler med selveste Nintendo om å få bruke figuren Luigi i spillet Conan Eksiles

http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2391673

8 Likes

Vel, det var ihvertfall en åpenbar tullepost. Ren og skjær parodi på poster fra enkelte som f.eks. snakket om hvor mye Funcom ville tjene på at folk lagde youtube-vidoer av spillene deres. :smiley:

1 Like

Hegnar forum leverer som vanlig.

Sjeldent høyt nivå for å være hegnar-forumet, rett og slett fordi det er ment som ren parodi. Minner meg om enkelte videoer postet her. :smiley:

Hvor stor prosent rabatt tror dere det blir på Conan Exiles under summer sales?

• 1-19%
  • 20-39%
  • 40-59%
  • 60-79%
  • 80-99%
  • 100%

0 stemmegivere

2 Likes

Bra trøkk

5 Likes

De kjører en kampanje på det innlegget nå. Har observert den som “sponset” i feeden.

2 Likes

Jasså gut, jobba du med ein presentasjon i gårkveld, som du skulle ha i dag?
Sei meg Joel, kva konferanse er det du er på, som du legg så mykje innsats i?

10 Likes

Det har jeg også sett, og det er tydelig mye Xbox folk som ser innlegget basert på hva som skrives.

Send han en good luck tweet og lur inn et hvilken konferanse han skal på :smiley:

3 Likes

Fra Facebook:

"Dear exiles,
Ever since Conan Exiles entered Early Access we have had a region-lock in place with the goal that players from the same region (and with similar ping) would be able to play on the servers that gave them the best play experience. The region-lock was the first step in this process, but some players from outside a region were still able to circumvent the region-lock. The second step in this process is the introduction of a MaxPingAllowed filter.
Last week we implemented a MaxPingAllowed on our official servers in order to prevent players bypassing the region-lock.
Over the last few days we have been reviewing ping log results, tweaking the MaxPingAllowed settings and monitoring feedback from players on the forums. We believe we have identified balanced ping thresholds which ensures that most players will be able to play on official servers within their region, while at the same time blocking players outside their region in line with the intentions of the original region-lock.
Starting today we will implement this MaxPingAllowed value on most of our official servers. If your ping is higher than 140 when attempting to log into the official servers you will not be able to connect. We understand that this might make the game experience worse for players in areas with poor Internet connections, but we believe this value will only effect a small minority.
Some of our servers will have the MaxPingAllowed filter removed and made region free so there are still servers available for everyone around the globe to play on.
We want Conan Exiles to be exploit free and for players to have a smooth experience on their region servers. Hopefully this is a big step towards ensuring this.
The following PvP Blitz servers will be converted to Non-Blitz and made region free, without a ping filter:
_Russia: Official 048 _
_US West: Official 091 & 092 _
_US East: Official 061 & 062 _
_Europa: Official 016, 026 & 056 _
_Singapore: Official 270 & 271 _
Oceania: Official 002
All other servers will have a MaxPingAllowed filter set to 140.
We hope this will improve the Official Server experience for everyone. Please continue to provide us feedback on this new MaxPingAllowed setting so we can further optimize the experience for everyone. Players hosting their own, unofficial servers, can still set whichever rules, region locks and ping limitations they desire.
_Your cross awaits, _
The Conan Exiles dev team"

10 Likes

Spennende å se om dette dreper Kina armeeen.

3 Likes

Tenker at det uansett er positivt at brukermassen ser at det gjøres noe med problemet. Gir et inntrykk av at spillerne blir hørt. Så får man håpe at kineserne da kun får ødelagt de asiatiske serverne i fremtiden.

Det verkar ju nästan vara så de tycker om att spela, så de kanske tycker det är helt toppen att härja på lokala servers :wink:

Har Funcom annonsert et antall biomes som skal komme innen full release? Ser noen her inne tidligere har nevnt 4-5 biomes.
Mulig jeg bare leter for hardt. La merke til dette fra devbloggen da de var på GDC:

We expect Conan Exiles’ Early Access period to last about a year before full launch in 2018. During this period we’ll be adding some major updates to the game in the form of things like The Purge, animal taming and mounts, sorcery, a settlement system and new biomes.

Jeg hang meg opp i “biomes,” flertall.

Hentet fra https://blog.conanexiles.com/en/look-things-come/

De sa et tall før EA launch. Det var vel noe ala 4-6 biomes, husker ikke nøyaktig. Jeg har på følelsen av at det blir færre nå, men at det blir mer content i hver av de. Jeg tipper det kommer en biome til, i tillegg til dessert og Highlands, før full launch, og at det kommer ett par biomes etter launch.

3 Likes

Noen bitre kinesere etter dagens justering av max ping
https://steamcommunity.com/app/440900/discussions/0/2119355556498090753/

I am a Chinese player and you restrict your server to ping. Please optimize your Asian servers, otherwise please refund you this is a fraud .
You log in the limit of the PING was $140, your server in Asia is very bad, I as a Chinese paid players cannot login Asia server is more than 140, PING, please you in selling the game, don’t sell in China, because China could not normal to enter the server after buying you this is fraud, please refund to all Chinese people or to optimize your server

6 Likes

Jeg nyter synet! Den tråden der kommer til å selge bøttevis med kopier! Folk hater kinesere ;D

7 Likes