Spent, spent.
DOMMENS TIME BOYS
33% salg er min gjetting
Det ble 33 %
ja ble 33 %, koster nå 199.- kr
Måtte bla veldig langt bak for å finne CE i toppseller lista… dårlig start
Uppdateras den live?
global topselger lista der er 16/25 første titler med 50 prosent rabatt eller mer.vanskeligere å hevde seg med kun 33 prosent rabatt tror jeg.
Går det ikke på omsetning ? Eller antall spill ?
jo omsetning, min hypotese er at de som er på størst rabatt selger best i gjennomsnitt.
Hypotesen er vel mer den som har størst rabatt har størst omsetning?
ja det var det jeg mente.noen unntak finnes på topp 25
payday2 på 55% salg faktisk,den bundle versjonen er omtrent helt ny.
Steam er nede for meg ca. hele tiden.
Funker så smått nå - lite bevegelse på salgslistene for CE. Lover ikke bra så langt. Det var som F.
Nå har salget vart i 2 timer og det har nesten vært umulig å komme seg inn på steam. I tillegg er det ikke live oppdatering på de listene. Så tror ikke du skal ta sorgene på forskudd,
Ska inte dra för stora växlar av det. Tror inte det var en stor andel steam-användare som satt & väntade på summer sale för att köpa CE. Det var som jag svarade på omröstningen; kan funcom sälja 50k under summer sale så är det väldigt bra. De får dra igång några streamare & påminna folk om att spelet existerar bara. Men Steams katalog av spel ska du veta vad du letar efter om inte spelet finns på forsiden
ja det er en funksjon av rabatten. hadde de kjørt det på ville 90 prosent hadde det nok gått til topp 5 minst
Blir ikke minst spennende å se på samtidige spillere utover kveld og helgen.
Krysser fingrene for det.
Listene er dog mer eller mindre “live”, de oppdateres hvert 10. minutt ca. Mange av spillene på topp 50 synes jeg er overraskende så langt. Skulle tro CE burde hevde seg bedre.
antall forumregistreringer gir også en fin pekepinn på hvordan det går med salget.