Dobbel XP passer jo perfekt med summersale!
Nettopp, det er en terskelverdi for populasjon og word of mouth som er skummel å bryte. I mine øyne har allerede CE brutt ned gjennom denne, dessverre. Når det er sagt tror jeg skipet kan snus, men det blir krevende.
Viktigste for bunnlinja blir uansett Xbox før nyttår.
Forstår eg det rett at de wiper uten å patche?
Ja, men ikke lvl og karakter fremgang
Bare bygningsmasse og gjenstander
Fader at jeg la igjen PC´n på jobb. Hadde spilt idag da de wiper…
Svar på kvifor climbing patchen ikkje har komme ennå:
Climbing is coming out as soon as we’ve moved the game over to Unreal 4.15 from 4.12. It’s a bit of an undertaking because changing engine versions introduces a ton of new bugs that then have to be fixed.
A ton of new bugs
Ikke det man vil lese, men se det fra den positive siden, Funcom begynner fiksingen før de sender til Testlive.
Timingen på oppgraderingen til 4.15 synes jeg kanskje kunne vært bedre? Få ut climbing patchen før sommersalget, så oppgradere til 4.15? Er litt baksetesjåfør nå. De har sikkert noen gode grunner.
Snart ferie og etter det er det jo ikke lenge til ny biome så er vel en fare for at hvis de ikke har fokus på oppgraderingen nå så kan de risikere at det påvirker biomepatchen ?
Ja, tenkte på det, kan være tech-folka er tilgjengelige nå, men ikke senere pga sommerferie, så da må de kjøre oppgraderingen nå, selv om det kræsjer med sommersalget. Som får meg til å tenke at Funcom satser på xbox-lanseringen og ikke så hardt nå på sommersalget.
Anbefaller folk å høyre på forrige CE stream, då prata dei om det. Han sa det var ein omfattande jobb med fleire utfordringar, kunne ikkje love når den kom, men forventa ikkje at det skulle ta veldig lang tid. (Eller noko i den duren…)
Prisen blir 199,-
Har du link?
Nei, men eg har teft
Har du spådd i kaffegruten igjen?
199,34
Stemmer det med 19 Us?
Det stemmer