Liker at man kan bli full og fyllesjuk
Tja, foretrekker egentlig bare å bli full og slippe unna fyllasjuken jeg da
Dette ser meget bra ut!
Flein og noe god gammal fluesopp er et must på de flotte highlands slettene der! Jeg tror en dose psykedelika ville skapt en enorm omtale og videre et CE salg som få hadde drømt om.
Om man har fulgt litt med på div populære podkaster siste årene er det et par ting som har skilt seg litt ut. Fra mitt ståsted; MMA på topp og Psykedelika som en god nr 2. Med en psykedelisk twist i CE og omtale på en av de store podcastene ville trolig salget tatt fullstendig av internasjonalt
Eksempler på hvem som skulle fått jobben med å omtale dette:
Joe Rogan
Aubrey Marcus
Bare å tipse gutta i funcom, dere som har kontakt med dem.
Har ikke peiling på hvem du snakker om. Men ja fluesopp med en morsom tvist er en god nok idè det. Liker ting som er litt på kanten slik som de småstore penisene de bruker i spillet hvis det skaper oppmerksomhet. Hva med trells som man bruker som sexslave? Har man sex med sin trell så får man en staminaboost i 20 minutter. F.eks.
Eller kjønnssjukdommer hvis man er uheldig
Sexslaveri er over kanten, men noe “Norwegian / Northern Viking”, Magic Mushrooms ville garantert slått ann og skapt mye omtale om det hadde blitt gjort riktig.
Anbefaler å sjekke ut de to karene nevnt over.
Ja litt som bakfylla. Kjønnsykdommen kommer etterpå og svekker stamina til man har lagd medisin fra hornene til en kronhjort. Eller noe lignende
Foreslå det for joel, så kommer det en uoffisiell mod et par dager etterpå
@TinvesT @Evilfreud @Morti Er ikke neste store spill fra Funcom et spill basert på vikinger da?
#Vikings
Er ikke en av karene i Funcom innom her?
Flere, basert på sist stream leser både Joel og Jens Erik her flittig. Og andre er observert
Leisure Conan
Faktisk en kjempeide!
Fra en gruppe jeg er innom på face. Flere enn vi tekkere som har trua…
Det ser altså noget bedre ud end forventet og det forrige! Som gamer ser det her spil satme godt ud. Det er en helt ny tilgang til det eventyrlige og de har arbejdet godt på at skabe en historie som også kan relatere til Game of Thrones. Noget som ikke må undervurderes. Da mange gamere også relatere til film og serier, nå de spiller spil.
Personligt har jeg aktier i FunCom. Jeg har et target på 7 NOK pr aktie.
Bortsett fra WoT så er vel min siste “gaming” hang up på annet enn konsoll Gianna Sisters…men dette fikk jeg umiddelbart lyst til å spille når jeg ser den videoen!
Håper ikke Tekinvest serveren wipes( ikke teknisk nødvendig så vidt jeg vet) ikke bygd så mye at den har et server fps . Og siden det ikke er meget med pvp, så er det ikke noe point at alle får en lik start som på offisielle servere.
Er meget klar til å flytte fra slottet vårt i solsteika opp til litt kjøligere miljø, uten å starte fra scratch der og( spiller flere steder, litt lei level 0-20 for å si det mildt)
Eh, server fps problem…
Sikker? Joel sa noe for 2 streamer siden at man måtte ha full wipe for å få all funksjonalitet, blant annet skjegg.