Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

13 Likes

Idag blir det kul att titta tror jag! :grinning::ok_hand:t2:

2 Likes

Vurdering av nyeste konkurrent

mye lag, ikke mulig å spille på offisielle servere

Framerate 30 fps med 1080 graphics card, not optimised at all

graphics don’t look nice

cool and simple building

broomstick is cool

7 Likes

Sier bare, alle aboard the hype train! God stemning blant gamere og tekinvestorer med denne utvidelsen :smile:

Conan Exiles VR Mode?

1 Like

Tenk dere om CE hadde blitt utgitt på VR Hehe

Får da heller håpe at de i første prioritet selger spillet på skive/cover i butikk ved full release.

Hvorfor det? Selges ekstremt lite over disk, samt at mye penger går bort til distribusjon og butikk

3 Likes

Jeg har fulgt Payday 2 en stund, og de hadde en grei andel retail salg, selv om de hovedsakelig satset på elektronisk distribusjon. Dette gjelder nok spesielt for konsoll.

Ark har jo retail salg, og kjører på med en skikkelig collectors edition også. Hadde vært kult med en Conan-figur og en Crom-medaljong eller noe sånt. Samt noe digitalt (kun for de med Collectors edt) man kan bruke inne i spillet.

Har du noen tall på salg over disk/cdon etc vs nettversjoner? Er nok gammeldags, men jeg har kjøpt 40-50 spill på disc og lastet ned ett. Og det var gratis.

1 Like

Ser utifra konsoll perspektiv hovedsakelig når jeg nevner dette.

Ser selv hvor lite jeg laster ned til meg selv, og til guttungen, kontra kjøp i butikk. Jeg kan ikke se for meg hoved andelen av brukere av bpde konsoll og pc, saumfarter steam ol etter spill, kontra sjekke opp lokal butikken/nettbutikken. Kanskje jeg er okdschool vedrørende dette teamet? :wink:

Har større tro på butikk exponering, enn online nedlasting.

3 Likes

Det stemmer nok :wink:

2 Likes

Ifølge google trends har antall søk på Conan Exiles over doblet seg siden 1. august :slight_smile: Ser ut til at oppmerksomheten er økende.

3 Likes

Har også rykket opp på steam GTS til 125-150# i perioder…

2 Likes
11 Likes

Det er info som joel delte i streamen på fredag

1 Like

Det der kommer av at de har enabled 3d i Nvidia instillinger i windows. Har ingen ting CE å gjør. Har opplevd at dette har skjedd med skjermkort/windows oppdateringer selv. Det samme problemet ville han fått i andre spill også.

La oss håpe PR-showet starter i disse dager :wink: