Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Kvarter igjen

https://mixer.com/Funcom

Over 1k personer som ser på streamen, og det fortsetter å øke ! :slight_smile:

Edit: 2k nå!

2k har vært innom ja, 830 live for øyeblikket. Men det er faktisk den mest sette streamen på mixer nå, med 590 seere for streamen som er på andre plass :slight_smile:

2 Likes

34,99usd for x-box game preview =)

4 Likes

Prisen på xbox 34.99 dollar

1 Like

August 16 Release Date - Price : Preview Launch 34.99$ USD - Private servers Confirmed - Nudity : Partial in US, Full in EU - Crossplay in consideration - Official servers wiped at launch

2 Likes

Level cap (maks) økes til 60 etter hvert. Kan spille på en x-boks med en “thether” og invitere venner til å spille med seg på lokalt x-boks system (hvis jeg forsto riktig) 40 spillere maks på X-boks sine offsielle server, kan øke på private til 70 spillere.

Samme thether som er på PC når en spiller lokalt i lag med andre

Nå vet jeg hvem jeg skal gå til angående antakelser om prissetting av Funcom spill :slight_smile::+1:

1 Like

CE nummer 100 på global topp sellers.

12 Likes

Dette lover igrunn ganske bra ;D

2 Likes

Bra stream, spillet kresjet en gang og jeg synes det er litt for lite views.
Får satse på at lirik gjør det han kan best så vi får vist frem CE 2.0 til fler.
(bare rykter at lirik skal streame)

Ellers er tilbakemeldingene veldig bra overalt, så dette blir gull.

Tipper vi får salgstall mandag 21. august som sier vi har rundet 1 million solgte pc og x-box kopier.

1 Like

Nevnte dei noko om nøkler til streamers i det hele tatt? Noe PR som skal i gang ?

Ja Jens nevnte at nøkler ville bli gitt før 16 august og så sa han at han ikke kunne si noe mer om det.

3 Likes

Det kaller jeg fine topp 3 kommentarer:

9 Likes

sikkert en grunn til ganske mykje av det negative pisset som har blitt skrevet sidan release er jo pga mange butthurt i fanbasen til det eine eller andre spelet.

1 Like

400.000 på Xbox på 5 dager? Hadde vært utrolig kjekt men det er lov å håpe

4 Likes

300k xbox og 100k pc :wink:

1 Like

@Evilfreud var aktiv i chatten och svarade på en del frågor såg jag -kudos :+1:t2:

4 Likes

Skrevet og upvoted av funcom aksjonærer :joy:

1 Like