Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Noen her inne som eier Xbox One? Lurer på om den har en “forside” tilsvarende steam, hvor spill kan bli featured.

Dersom Funcom har noe samarbeid med MS, kanskje CE vil havne der? Bare en tanke.

Xbox har “featured” spill på hjemmesiden ja, sikkert sponset og basert på spillhistorikken din.
Ganske nylig kom Mixer som ny snarven i hovedmenyen, så man slipper å åpne appen for å se streams.
Tipper dette er et stunt MS gjør for å ta opp konkurransen med twitch for å tvinge frem eget produkt. Det er tross alt ikke mange brukere av Mixer ennå, men det kommer nok.

På mixer-siden er det ikke noen spesiell promotering, annet enn at de mest viste streamene kommer først. Håper på å se CE der de neste dagene :slight_smile:

10 Likes

Vil ha sånn drage!

7 Likes

Send det til Joel!

2 Likes

er han ikkje innom her da avogtil? :wink:

Forøvrig ei fornøyelig bok, som består av 3 originale korte noveller fra Rob E Howard:
Red Nails (De gales by,1936), Jewels of Gwahlur, 1935 og Beyond the Black river, 1935.

Trykt i Norge hos Aktietrykkeriet i Trondhjem :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 Likes

LIVE on Tues 7a EDT for 12hr FIRST LOOKS into the ConanExiles FROZEN NORTH: www.Twitch.tv/Mythematic

9 Likes
2 Likes

Dette er den beste siden jeg har funnet til nå --> Most played games on xbox

8 Likes
4 Likes

Da ser det ut til at den store stream kvelden uteble idag, men det starter imorgen rundt 13:00 da.

2 Likes

Er vel ingen som er overrasket, allerede igår lekket det inn info som tilsa at streaming startet imorgen :wink:

Digg å se at aktiviteten har tatt seg kraftig opp på reddit de siste dagene! CE ligger å vaker rundt 90 på global top seller listen. Og nå blir det streaming i morgen :smile:

Har noen oversikt over de forskjellige som har bekreftet at de skal streame i morgen?

1 Like

Har bare sett 2 i chatten. Men kanskje noe av de yngre her inne som følger med på sånt kan lage en liste? Evt kan vi mekke en tråd hvor folk smeller inn linker til streamers/youtuberere fortløpende imorgen?

1 Like

Fra Shortyguy sin stream nå:

WILL YOU STREAM CONAN ON THURSDAY(?)

“ME LIRIK AND WAFFLE WILL DO A SPONSOR-STREAM”

Mini disclaimer på at jeg hørte riktig - får se klippet etter streamen er ferdig.

23 Likes

Sponsor faktisk. Nice. Selv om jeg ikke trodde funcom betalte for sånt.

8 Likes

Husker ikke navnet på selskapet de bruker til PR / Community outreach i farten, men de har kontakter og avtaler med alle de store navnene. Ikke uvanlig å betale litt :slight_smile:

Blitt mer åpenhet rundt hva som er- og ikke er sponset blant streamerne.

Da vet vi hva Funcom bruker markedsføringsbudsjettet sitt. Hvis man ser på CE salget opprinnelig, så er det klart at det fungerer svært bra. :slight_smile:

1 Like

Er i grunn spent på om streamere når like godt ut til Console samfunnet. =) Men ikke tvil om at det er godt nytt at Lirik skal streame!

1 Like

Jeg streama mer twitch når jeg hadde xbox one enn jeg gjør nå. Hadde dog ikke ab på tv, men da var det nice å klikke innpå twitch også la det stå på i bakgrunn. Funker ganske enkelt også, så tror nok de som vil følge de store spilla på xbox er masse på twitch å følger. Trossalt mindre spill å følge med på enn på pc også…

1 Like

Godt poeng. Men ikke noe er bedre for å blåse liv tilbake i CE på Steam!