Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Lurer på om penis kan bli fryst i nye biome :open_mouth:

1 Like

Hysj @lassar. @knett84 bidrar jo til et bedre resultat. :slight_smile:

Du får evt oppfordre til kjøp av et til i gave til noen i familien nå som det er på tilbud.

3 Likes

Aaah, støttekjøp, har eg forstått det begrepet riktig no, @Konamixx?

1 Like

hehe, joda… men tipper det ikkje er mange kronene det er snakk om. Må vel laste det ned på nytt også da. Tok jo 5 timer ish. Derfor eg kjøpte i går, so eg sku sleppe å laste ned både Spel og expansion i dag. Blei tvinga av en kompis :laughing:

1 Like

Hva blir salget da? Tipper 10% jeg…

@lassar Stemmer! Vi kan jo også oppfordre @knett84 til å kjøpe et par eksemplarer til, for å snitte ned, nå som prisen har falt :slight_smile:

2 Likes

20% salg!

300.000 solgte på xbox, 100.000 på PC :smiley:

2 Likes

er det solgt 300 000 på xbox allerede?

Hmm jeg må ha sovet i timen da jeg ikke har fått med meg at det nå kommer meteorer!

It’s a mechanic that’s similar to Zelda in that meteors spawn occasionally and are the main source of Star Metal, a Tier 3 resource. Once you see meteors coming down you can expect players to swarm the meteor so it’s kind of a PVP event similar to crates in PUBG.

6 Likes

Det er solgt 0 på xbox. Salget starter ikke før 13:00 i dag. Tipper det der var en gjetning på salg første to uker eller noe slikt :slight_smile:

2 Likes

Salget er ikke startet, men CE er på vei oppover på Global top seller. Inne på top 100 nå :slight_smile:

Må jo være kjipt for de som kjøper nå at salget starter snart, blir vel refunds

1 Like

De burde utvikle en ‘battle royale’ modus ala PUBG, hvor 100 mann spawner samtidig og sistemann som er i live vinner. Dette er ikke gjort i spill uten skikkelige skytevåpen så vidt jeg vet, tror det kunne blitt en slager :sunglasses:

7 Likes

Har du ISDN eller? :smiley:

1 Like

Tja, har vel sett en mode i Minecraft som kjører det opplegget, men foruten om det så er det vel snevert utvalg hehe :).

Håper personlig på en mod ala det @Elar beskriver over her.
Et visst antall mennesker spawner likt, må bygge seg opp/samarbeide osv. Men når du dør så er det game over. Da snakker vi overlevelsesspill da.

1 Like

Kommer nok mods :sunglasses:

+Contains in-app purchases, hva skjer med dette da??? CE på xbox

Er det kanskje fordi det er en times gratis før du må kjøpe spillet? Spekulasjon fra min side.

Litt morsomt at spillet faktisk er innafor topp 100 når det kommer på salg om en time. :stuck_out_tongue:

Ref: http://tools.garry.tv/steamchart/?show=440900&range=7

1 Like

ja kanskje. hmm