Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Smart å ha med den trialen før launch, slik at folk for pre-loadet spillet :thumbsup:

1 Like

1 time er genial teaser… er som å vifte en kake foran meg men ikke la meg spise den =( =(

Vil tro at det er for at man etterhvert kan legge nye biomer for salg.

Den er avskrekkende for mange :confused: uansett ka det betyr

Her blir det vel mer sol å vifte med en penis… men effekten er jo tydelig den samme

Ikke undervurder the power of dong… tror det er en del som kommer til å løpe naken selv i kaldere omgivelser, men spørs hvor lenge dem holder ut før dem dør :stuck_out_tongue:

2 Likes

Mulig man kan bruke reviews til å grovestimere salg? Ref. at man gjør en jobb opp mot andre man vet salgstall på?

Får ikke sett på det selv, da jeg er på fiske igjen frem til søndag :v:

Kanskje de kan legge til at du kan breede dine egne thralls ved å ligge med dem. :joy:

2 Likes

130 reviews på US microsoft store nå. 4.4/5 i karakter

6 Likes

Finally :smiley:

Edit:

:wink:

22 Likes

Og der ble det lansert på slaget, samtidig med børsmelding

4 Likes
6 Likes

Har du link? Får opp 4 reviews her.

33% rabatt på Steam

5 Likes

https://www.microsoft.com/en-GB/store/p/Conan-Exiles-Game-Preview-/C2X6ZCNKN2WR og https://www.microsoft.com/en-US/store/p/Conan-Exiles-Game-Preview-/C2X6ZCNKN2WR

Ser ut som at det er egne reviews for hvert land.

2 Likes

4 reviews er på den norske siden. Gå til engelsk for å se litt mer reelle tall :slight_smile:

129 på En-US hittill… Tilsvarende for ARK er 51.000

2 Likes

Gikk inn igjen med en mindre post i Funcom igjen nå i dag etter å ha vært ute av markedet siden før sommeren.

Tror de vil selge en god del på XBox i den nærmeste tiden og at aksjekursen ikke reflekterer dette tilstrekkelig slik at jeg ser en oppside på minst 25% i forhold til nåværende kursleie.

Ser få grunner til at de ikke som i starten på PC ikke skulle kunne selge en hel del spill på XBox, i tillegg regner jeg med at fortjenesten pr enhet her vil være høyere.

3 Likes

:moneybag: :moneybag: :moneybag: :moneybag:

1 Like

Hvis noen finner en side der det er mulig å få opp en oversikt over Xbox one reviews på alle språk, så setter jeg pris på om den deles her! :money_mouth:

går vi ned nå?