Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Han lever opp til navnet sitt i de pvp spillene jeg har sett han spille.

4500 seere på twitch, 23. mest sette spillet. Må vel opp på topp 5 for at det skal monne noe.

Kanskje det var en temp glitch? :slight_smile:

Fysikken så helt feil ut!

Svømming har vært det store høydepunktet i spillet før, men det var kanskje pga nakenhet. Jeg har ikke tenkt noe på at svømming var et problem

Det er 6223 som spiller nå. Det går riktig vei, men bør bli en del flere

Ok, märkligt…

11 nå på GTS :smiling_imp:

4 Likes

Kun 5 og opp er bra nok, ellers blir det velling til kvelds

1 Like

Da har jeg vært inne og sett meg litt rundt i den nye biomen! Ser skikkelig bra ut :smiley:

Får nya datorn på måndag, då blir det garanterat lite CE! :slight_smile:

@xfrox og @thomashagen

Ser på tru3ta1ent nå at svømmingen ser bra ut. Må ha vært noe buggy på serveren tyskerne spilte. :slight_smile:

Men der kræsja spillet for han…

Edit: Heldigvis alt på track når han logga inn igjen. :slight_smile:

3 Likes

Litt skuffet over tru3ta1ent så langt. Funcom burde ha presisert at han skulle ha startet ferdig gearet i nord. Rekker jo ikke på en dritt på en time når han starter i sør :confused:

2 Likes
12 Likes

IGN-reviewet er rimelig balansert, og tar for seg de tingene revieweren ikke liker også. Det positive er sluttkommentaren:

Awful, you might say. The catch is that I’m eager to jump in again. We’re clearly still playing with a rough draft, but so much of the rest of The Frozen North sees Funcom at last inking in the strokes of Conan Exiles’ promising outline. Lifelong Conan fan that I am, I’ve long hoped Conan Exiles would fill the void left by the largely dead (and underrated) Age of Conan, but for much of this last year I felt I was forcing my enthusiasm for it. No more, or at least it’s stronger than it was before. Bloody squabbles with frost giants and Nordheimers on snowy peaks? Crafting skills that celebrate the “rich juices of red meat and stinging wine on my palate”? By Crom, sign me up.

3 Likes

Det vil alltid være de som har problemer som vil skrike høyest i starten. De aller fleste gidder ikke skrive review eller kommentere på noen annen måte, men bare spille spillet.

I tillegg så burde det etter min mening ikke vært mulig å skrive review uten å ha spilt spillet i minst 5 (helst 10 timer). At det i det hele tatt er mulig å skrive uten å ha spilt 1 time engang er idiotisk.

1 Like

Så hvis spillet kræsjer så du ikke får spilt det, så skal du ikke få gitt review? For meg høres det ut som høyst aktuell informasjon. :stuck_out_tongue:

I mange tilfeller er det et lokalt problem og da burde det tas opp med tilbakemelding direkte til selskapet/utvikler.

Ofte så er jo en del av de som skriver negative review negative av andre ting enn at det kræsjer så synes det burde være en sortering iallefall…

Väldigt positivt, där har du bra pr från två stora aktörer. IGN når en stor, bred massa medan mmorpg träffar de speciellt intresserade. Detta känns väldigt bra måste jag säga! :blush::ok_hand:t2:

1 Like

Er lett å se hvilke reviews som er gjennomtenkt og de som ikke er… De gode reviewsene skildrer både de positive og de negative sidene, i tillegg nevner dem potensialet i fremtiden. Det er mer troverdig å lese en review fra en som har spilt ex. 500 timer enn en som ragequitter etter 30 min :stuck_out_tongue:

Hvis du ser på reviewene for CE på Steam, så er det en overvekt av folk som har spilt veeeeeldig lenge som gir dårlige reviews. Så det du sier er at det viser at spillet faktisk er dårlig? :slight_smile:

1 Like