Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Det det viser er at spillet mangler innhold, noe som ikke er så rart siden det er i EA. Har du spilt et spill i over 500 timer og så skriver en negativ review så er det ikke fordi du ikke liker spillet iallefall. Vil tro at det er mangelen på ting å gjøre som er tingen.

3 Likes

DETTE er god reklame!
Major Nelson med sine 1,1 mill følgere…

7 Likes

300kr for 500 timers underholdning, hvordan folk kan gi negativ review etter det er helt latterlig…

6 Likes

De som har spilt 500+ timer og gir dårlig review må gå i seg selv og tenke hvorfor dem valgte å spille 500 timer for å gi det dritt review. Som @Celestar nevner så er det vel mer mangel på content som gjør at dem skriver sånt… De fleste jeg har lest har det vært 50/50 - hvor de avslutter med at spillet har potential

1 Like

Men har man spilt i 500 timer, hvordan kan man klage på mangel på content?! Hva gjorde man i 500 timer da, løpt rundt naken? :smile:

4 Likes

7211 spillere nå.
Edit 7335 :slight_smile:
Edit 2 :7479 :smiley:
Siger på 7,583
Hmmm 7706
Tikk takk 7,863
Jess 8179
Dette begynner å bli bra 8348

5 Likes

Tror dem løp rundt naken med pikken dinglende i påvente av expansion som kom idag :smiley: <3

1 Like

Jeg får bare opp 6725 spillere, er det delay?

Japp. Straks 7500 spillere
Edit:7505 nå
Edit nr 2: snart 8000!

3 Likes

2 Likes

Noen burde lage en Battle Royale mod for Conan Exiles!! Hvis det ikke allerede finnes?

3 Likes

3,9 nå på Xbox. Nok en trøblete launch. Det er som bare faen :weary: Motstrøms igjen.

er det mye krasjing på xbox nå? Det er krise

Har fungert fint til meg, ikke opplevd noen bugs eller kræsj. Men det er vel som vanlig, de som ikke får spilt er de første til å skrive review. De som får spilt… spiller.

2 Likes

Launchen er meget bra, men console peasants er ekstremt kravstore :wink:

1 Like

Jepp. Bare kjipern med motbakke som ved Steam launchen. Selger som fy, men hvis det fortsetter å synke så raskt har Funcom et problem.

Frå waffles twitch
"Why would i not play conan, conan is good as shit"
Håper kompisane også blir overbevist då :wink:

7 Likes

Nesten 4 av 5 er da ingen indikator på at ting er krise

1 Like

waffel er på CE nå