Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

3 Likes

Modig type han der Oscar :sweat_smile:

4 Likes

Er det noe jeg har erfart i denne aksjen så er det at den går ned selv på gode nyheter :stuck_out_tongue: haha

Det er et fint innlegg i https://beta.tekinvestor.no/t/inside-funcom tråden som tar for seg antall user reviews, som igjen gir en pekepinn på salgstallene. Det ser ikke ut som 200k for å si det sånn. :wink:

Søketrenden for Conan Exiles nådde også peaken igår, og har falt relativt mye tilbake. Det kom samtidig med at Lirik streamet (30k samtidige seere). Jeg synes ikke det ser ut som ting tar av, men at CE selger bra nå. Min tolkning er at vi først vil se skikkelige salgstall igjen når spillet er mer modent, muligens først ved full launch. (Jeg håper egentlig på at vi vil se The Purge, og at det blir dritbra, men vet ikke om det blir bra, eller noe av i det hele tatt)

Ref: https://trends.google.com/trends/explore?date=now%207-d&q=conan%20exiles

Krysser fingrene for at Funcom får ut Xbox-fiksen senest fredag ettermiddag og får litt goodwill.

Håper de endrer det sånn at man kan ha tools i hånden mens man løper. Det er sykt kjedelig å grinde når man må ta på øks/hakke igjen hele tiden eller løpe kjempe sakte. At det fungerer sånn med våpen er jeg helt enig i, slik at den som prøver å rømme har mulighet til det når de ser en lvl 50+ med fullt gear komme løpende, men som nevnt tidligere er det kjempe dumt for de 60-80 timene man bruker på å bygge seg opp til det stadiet.

1 Like

De kunne gjort det så man tok fram det man hadde i hendene igjen når man stoppet å sprinte, da hadde det nesten fungert som det gjør nå.

1 Like

Enig. Bør gjøres forskjell på om du bruker en hakke eller våpen når du løper.

2 Likes

Ja, det kan være et greit kompromiss. Ingen bruker pickaxe/axe i pvp uansett fordi de har så lav dmg, men kan også hjelpe helt nye spillere med å forsvare seg å ha de oppe hele tiden.

2 Likes

Jeg håper ikke de bruker veldig mye penger på markedsføring før spillet er ferdig og til full release pris.

ca 10k til nå på xbox ?

Nja, mengden reviews henger nok litt mer enn 1 dag etter. Men gi det et par dager så ser vi nok et mønster

Tipper vi ihvertfall har solgt 15k, men det er vanskelig å si noe om hvor mye de har solgt. 15k - 30k et sted kanskje? Det er forresten en av grunnene til at vi ikke ser noen mer bestemt reaksjon fra markedet i dag, det er ingen som faktisk vet hvor mye CE har solgt på xbox.

Ned 7%, på det meste 10%+ ned, ingen reaksjon? :stuck_out_tongue:

Ser for meg funcom har salgstallene på storskjermer i lokalene :joy:

AMA-tråden er i gang:

1 Like

[–]Laughing__Man_Xbox [score hidden] 11 minutes ago

Who came up with the Wang slider?

Det er ganske komisk, men de hadde lyst på boob slider uten å være politisk ukorrekte, så da måtte de ha en wang slider også. Noe kjæresten min pris på :smiley:

1 Like

Er vel også logisk hvis vi ser færre reviews per solgte spill på Xbox, da folk ikke sitter foran et tastatur og det er litt mer slitsomt å skrive …? Kan noen spørre på Reddit om det nøyaktige tallet for solgte spill på Xbox? Kanskje de glemmer seg :slight_smile:

Hun var ikke fornøyd med utstyret hjemme eller? :stuck_out_tongue: