Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

8537 in game

3 Likes

solgte folk på feil grunnlag i dag med andre ord? Er dette bra eller middelmådig tall?

Hvor bred er en elv :wink:?

1 Like

GTS 7 klatrer videre

Folk har veldig høye forventninger, jeg synes det er bra PC tall.

Xbox som er spennende da.

Funcom’s ærlighet seirer!

1 Like

der kom det en streamer med 550k følgere…

2 Likes

kommentarene er deprimerende lesning.jeg slakta starbreeze sin crimewavelansering og det er like før jeg gjør det samme med CE på xbox.her er det nok svikt i flere ledd.lyspunktet er pc versjonen som gjør det bra.

1 Like

Bra at CE ligger nr 7 på den globale listen. Mulig den holder seg høyt oppe hele helgen. Ellers mye støy her på forumet, forventninger opp og ned. Kursen kan fortsatt gå opp den nærmeste tiden med en god melding eller to, fint for de som har midler å handle.

Men hvor mye selger Xbox?

Hvor er alle de store streamerne på Twitch ikveld da?

Twitter koker! Mange klager, men fler og fler meldinger er sympatiske og forsvarer Funcom. Morsomt aa se at man kan faa sympati fra kundene naar klaginga blir for intens!

3 Likes

Mye kan tyde på at vi får peak i antall online førstkommende søndag

Tirsdag(launch) - 32979
Onsdag - 39536
Torsdag - 41194
Fredag - 42194
Lørdag - 51064
Søndag - 53174

Har sett på historikken til Ark og SWL, og de peaker som oftest på søndager sett uke til uke

1 Like

Utvikler av The Long Dark, Hinterland, sa for 3 måneder siden at de hadde 150K spillere. Da hadde det vært i game preview siden 15.06.2015(!).1 august i år slapp de endelig spillet, og selv om det har vært over 2 år i game preview, slet de voldsomt med bugs, noe som førte til at Creative Director Raphael van Lierop skrev en forumpost med litt info fra innsiden.

Hello community,

First of all – I want to say how sorry I am for the state of the Xbox and PS4 versions at launch, and the struggles we’ve had since then, to fix issues and get you patches in a timely manner. It is totally unacceptable that there are issues with crashing, and progress blockers in the game at launch.

Han sier litt om prosessene for de forskjellige konsollene, blant annet når det kommer til sertifisering på Xbox One. Noe som sikkert kan være litt interessant i disse tider.

For The Long Dark on Xbox One, every patch goes through a 5-day review by the certification team. If the patch fails the review for some reason, we have to restart the process over again.

The Long Dark har 7378 reviews på US store. CE har drøyt 5% av dette, noe egentlig virker helt greit med tanke på at TLD har vært i game preview over så lang tid.

6 Likes

Kan forstå at de som plages på denne måten ikke er fornøyd :joy:

Det der er vel typisk en overarbeidet server eller dårlig nettilgang.

Første popupen når en starter Steam :slight_smile:

12 Likes

Så hvis vi solgte nærmere 50 tusen kopier i går, betyr det at vi totalt er på omlag 100 tusen i dag?

Hvor tar du 50 k fra ?

3 Likes

Det var diskutert litt i går. En fyr som ofte er nokså pessimist, mente at man kanskje var litt i underkant av 50 tusen salg i døgnet da jeg spurte.

Men det jeg vil frem til, det virker som salget er like bra i dag som i går?

Hadde det solgt 50k om dagen så hadde vi nok lagt på topp på steam.
Om det er Xbox du tenker på er det lite trolig da det har vært div problemer med spillet og slik sprer seg for på på det store nettet :slight_smile:
Men det ble ikke ikke fixet idag. Håper på imorgen.

God kveld og god natt. Over og ut.
Frodoen

3 Likes