Nå kl 02.00 9 på gts
Og denne kommer fortsatt opp når jeg går inn på steam nå
Er første som kommer opp også. Veldig fint.
Forøvrig så kommer CE opp også på humblebundle nyhetsbrevet.
Hvorfor den dukker opp på forsiden av Steam er fordi den plassen er kjøpt og betalt frem til Mandag.
Det er gull det, slike ting gir kroner.
Som vi har diskutert litt her er det vel og bra med store streamers or å dra folk men det jeg så av Lirik og gutta, så svimer de rundt i samme landskap som før uten å vise mulighetene i nord. Er det noen her som har sett noen kickass PVP opplegg enda? Raiding osv.
Funcom kunne laget noen promovideos hvor de iscenesetter 2 claner, gearet med litt forskjellig utstyr, i 2 forskjellige borger, som gyver løs på hverandre med alt Conan har å by på, for å vise at mulighetene er mer enn bare sand og grinding, bare man gidder å legge timer i spillet.
Noen gode ider der Paddy
Det hadde vært genial marketing! Håper funcom leser posten din. Men ville vel vært overraskende om de ikke har tenkt tanken selv forøvrig.
Men er det gjort noe på Xbox fra Funcom som har bedret situasjonen eller har Microsoft gjort noe på baksiden? Må Xbox kjøre på offisielle servere? Da kan det ha vært stort påtrykk som har skapt et problem som er fikset.
Noob på Xbox. Kjøper når ny versjon kommer i høst.
De kunne vinklet en video slik a hvis du er smart nok så må du ikke være level 50. En badass gjeng som går på en smell med smarte forsvarsmekanismer og feller.
Slaktes på Steam også:
RECENT: Mixed - 40% of the 489 user reviews in the last 30 days are positive.
Hvis dere vil miste troen på menneskeheten kan dere lese de negative reviewene som tikker inn. Den ene er mer retardert enn den andre. F*** Steam som lar folk legge igjen dritt uten moderator-sjekk og uten å ha forsøkt spillet. Bare gift, og CE på PC i nåværende stand får helt latterlig mye dritt vs. annet søppel.
Det trengs en mirakel-patch. Det er flere som stiller spørsmål om Joel faktisk spilte xbox på den streamen eller om han bare brukte en xbox-kontroller og en pc med litt dårlig oppløsning.
Dette er også direkte ødeleggende for funcom fremover på alt av konsoll releaser senere for CE og alle andre spill de gir ut på konsoll. Spillerne husker og vil kommentere dette.
Allerede er det avstemning på om dette er den værste xbox releasen noensinne. Et annet problem er den certifiseringa som gjør at man ikke kan få ut en patch ASAP som man kan på PC.
Jeg merker jeg blir litt forbanna faktisk, minner meg for mye om crimewave-releasen som starbreeze gjorde, (payday2 på konsoll) som også hadde store problemer.
Lirik-streamen var god, men synd at han og gjengen bare repeterte hva de har gjort i tidligere streamer. Her kunne man funnet på noe annet gøy i de nye områdene.
Men PC selger bra det er det store lyspunktet her. I streamen til lirik så spillet helt fantastisk ut. Mulig man klarer 10-15 k samtidige spillere i helgen.
Nettopp! PC launch var for tidlig - men det kan vi skjønne ut i fra finanser. MEN Xbox ble sluppet FOR TIDLIG og FOR DÅRLIG. Tilsynelatende.
Konsekvens: Direkte ødeleggende for Funcom sitt rykte, spillsalg og aksjonærer. Merker jeg blir ganske forbannet.
Er det corporate som tvinger ut uferdig skrot? Patches dette raskt, så vil dette gå fint. Men har en følelse av at det blir utfordrende fremover på Xbox-klienten.
Følger du med så vet du at oatchen ligger hos Ms for godkjenning
Vet den er til cert. Må være litt av en Jesus-patch for å rydde opp.
Du har heller ikke med alle reviews det skal være over 1000 nå
Det vet jeg og, US-UK som er default fra mobil.