Når jeg kjøper spill, ser flesteparten aldri på hva andre syns om spillet… hvem gider og lese den biten engang … folk bare kjøper og spiller… bare noen enkelte gider og bry seg … hardcore gamere gir hvertfall faen!!
Enig der, ser mest på om det ser fristende ut. Dog sprer ryktet seg raskt dersom det er problemer, og det kan være vanskelig å snu når snøballen først har begynt å rulle.
Tja vet ikke, jeg synes ikke dette ser bra ut.
Jeg synes det er synd at mange er ute etter å ha ta Funcom og gir de fingeren i reviews etter å ha spilt 0.6 timer osv. Det er det forbanna refund systemet som gjør dette mulig.
Dette er fra drittunger eller “voksne” som ikke kan oppføre seg. Dette er ett spill som krever mange timer før det blir moro. Dagens unger krever instant action, dere ser hvordan pubg gjør det, ingen tilfeldighet. De har flere online ila en dag enn csgo, det sier mye.
Så folk som ikke får spillt burde ikke få lagt inn reviews? Som disse to?
Asia only has 2 servers… Can’t even join on a different regions due to high ping. So… Unplayable multiplayer.
…
Do not buy this game, it is a waste of money it wont even let you load to the title screen before it crashes… WASTE OF MONEY!!!
Hvis jeg var en potensiell kjøper, så ville dette vært høyst relevant. Hvis dette er sjeldne problemer, så hadde de druknet i de positive reviewene.
Nei, reviewene må nok gå på Funcom sin kappe, det blir for dumt å prøve å bortforklare de.
Ofte har de en crappy PC, eller er inkompetente. Jeg synes ikke sånne reviews burde være tillatt.
Jeg tror dette kommer hovedsakelig av at spillet er på tilbud og da kjøper nok en del spillet uten helt å vite hva de kjøper og så skuffer førsteinntrykket og negativ review kommer fort da. Det skal vel en god del reviews til for å forandre overall til stort sett negative? Det vil være negativt for CE helt klart hvis overall blir forandret til det.
Så, hvorfor er det “bare” CE som får slike reviews? Er det spesielt mange idioter som prøver CE?
Det så absolutt ikke bra ut. Må få sett mer på dette senere i dag. Er det mye Asia som legger inn dårlige reviews pga servere? Synes det så utrolig bra ut på twitch når jeg så Lirik spilte. Synes det virket som ting faktisk fungerte bra.
Det skal tusenvis av reviews til, så for at det skal skje, så må Funcom selge sikkert 300.000 ekstra kopier.
Ikke noe bry seg om. Trykk på reviews. Alle reviews på engelsk er positive. Trykk all language så ser du at kineserne angriper pga de ikke kan exploite lengre. Det gjør ikke noe.
Det er faktisk et godt poeng, oversatt fra kinesisk:
买了这个游戏很久了,才发现锁区,还退不了款,就想来贡献点力量
Kjøpt dette spillet i lang tid, bare for å finne låseområdet, men kan heller ikke returnere pengene, ønsket å bidra til kraften
Så, de har kjøpt spillet og får ikke lenger spilt på de serverene de vil, eller som ett av reviewene over nevner, det er bare noen få asiatiske servere.
Tror han der burde spilt Star Wars istedenfor
Antar at folk tester spillet, ikke liker det de ser og skriver en review før de returnerer spillet. Man har mye bra å velge i på Steam for tiden og siden man kan returnere spill så enkelt så må man levere kvalitet dessverre.
Det er for meg ganske tydelig nå at det som førte til bra salg ved EA launch PC var kombinasjonen av streamers og nakne modeller. Det momentet er nå over og da ser det ut til å være lite som holder på spillere dessverre da innholdet ikke leverer opp til forventningene.
Hadde Chinaman klart å oppføre seg så hadde de ikke vært i situasjonen de er i nå. Funcom må verne om spillet sitt.
Nåja, funcom gjorde også en veldig god pr-jobb i forkant. Meget gode videoer med avatarer f.eks.
Jesus Kristus altså. Greit det er utfordringer på Steam - men 38 prosent er bare latterlig vurdering av CE som EA. For første gang, faktisk.
Men forbruker har jo rett. Og med bøttevis av aksjer bekymrer oppfatningen av kvaliteten på produktet meg akkurat nå.
Sett litt mer på de negative og nesten alle er jo skrevet på (som for meg ser ut som) kinesisk.
Sold to the Chinese, then the lock area?
卖给中国人,然后锁区?
There’s something wrong with your morals
你的道德有点问题
Sorry, I can only give you a bad review
不好意思,只能给你差评
Akkurat dette er det flere som skriver (ordrett det samme)
Vil tro at å åpne opp flere servere i Asia som vil det bli mindre klaging, men samtidig er de jo tydligvis veldig flinke til å finne exploits der da, så kan bli klaging på det isteden…
Verkar på mig som att de vill ha exploits i spel. Så de kan få härja runt som de vill i sin egen region så är alla nöjda & glada. Eller?
Hmm, hvis det er Kina som drar ned er det bare bra. De som ødela spillet i utgangspunktet. Flott
å bli kvitt de fra EU / US servere.