Er det meningen at man mister våpenet eller verktøyet man har i hånda hver gang man løper?
Blir det ikke bare uneqippa?
Stemmer.
Problemet er jo at de drar ned snittet på reviews veldig
Ja - men om ikke annet har de som spiller det trolig mer alright enn det synes…
Det er mening, og det dreier seg nok mest om våpen og pvp. Skal du springe kan du stikke av fra level 60 folk med våpen i hånd. At du ikke kan sprinte med verktøy er litt plagsomt.
desverre sånn når du skal dra thralls også… masse “sutring” om det
Dette kunne man nok rette opp ganske enkelt. Mange reagerer negativt på denne endringen, med en verktøy-fiks vil mesteparten av kritikken stilne tror jeg.
Nå har jeg kikket nøyere på reviews. Det tar jo helt av med sinte asiatere - hva er greia?
Jupp, har ikke skjønt hvor alle de negative reviewene var, men da jeg endret til å se alle språk var de der. De som er på engelsk er jo overveiende positive.
Lager en Reddit tråd og spør spillerne jeg…
Launch-hypen i ferd med å gi seg:
Gårsdagens topp 78% av den fra launch-dagen, det betyr vanligvis at salget skal dabbe av.
Jeg har sansen for at man ønsker å introdusere sånne elementer, men det ble forferdelig irriterende forferdelig fort. Man kunne heller lagt inn at tømt stamina gjorde at det tok litt lenger tid å banke løs etter at man hadde løpt.
90% av spillet er grinding av enten å harveste eller drepe dyr, og nå har de har gjort grinding mer irriterende. Ikke en god løsning.
Det er sansynligvis kjøpte reviews
Er enda en ny patch på testlive. Kommer den i dag eller i morgen? Hva er vanlig?
Det er sannsynligvis ren spekulasjon fra din side
Her kan dere følge tråden jeg startet - ingen klare svar.
Steam bør gjøre som Amazon, som har innført en rekke tiltak.
https://techcrunch.com/2016/10/03/amazon-bans-incentivized-reviews-tied-to-free-or-discounted-products/
http://fortune.com/2016/04/26/amazon-more-fake-review-lawsuits/
Problemet er, når man kan gi reviews uten restriksjoner, at folk til slutt ikke lengre stoler på reviews, og at systemet dermed ikke fungerer lengre. At Steam endrer på måten dette håndteres på, kommer derfor til å tvinge seg fram av seg selv.
Absolutt interessante artikler, men her på forumet tror jeg det mest nærliggende problemet er når folk ikke tror på negative reviews, men stoler på de positive. Det vil føre til feilslutninger ift kursutvikling i hvert fall.
Er jo et aksjeforum dette, ikke Funcom fanclub eller?
I manges øyne, så tror jeg aksjeforum og Funcom fanclub er noe av det samme, når en ser på bakgrunnshistorien til mange investorer her og ikke minst grunnlegger av forumet.
Lurer på hvor mange prosent av forumets poster handler om FC historisk her…sikkert nok.