Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

JEV har kommentert.
https://www.reddit.com/r/ConanExiles/comments/6ugsoe/the_steam_reviews/dlsn3xg/?context=999#dlsn3xg

Ser også at de undersøker problemer med servere i Asia, samt legger til flere. Kanskje dette vil forbedre reviews noe etter hvert.

8 Likes

Vi kommer faktisk til å bikke 10.000 samtidige spillere i dag :+1:

Prøve å glede seg over noe, iallefall.

13 Likes

jupp, grinding er blitt dårligere… tror denne patchen har blitt testet for mye “internt” der de bare spawner inn ting og tang istedet for å grinde.
Personlig hater jeg å bruke mousebutton 3, men det er kansje bare jeg som er gammel og sær :slight_smile:

1 Like

Fikk overfort mer penger fra arv idag til nordnet saa har plukket endel paa 2.51. Jeg har naa troa uansett. Jeg er langsiktig og tenke lenger enn pikken naar. Sorry my french

5 Likes

Hvilket snitt har du nå?

4,40 ish :slight_smile: men det kommer seg. Men har naa mulighet og rom for aa trikse litt slik at jeg og kan faa ned snittet mitt ned fra 4,85

1 Like

Huff, ja håper på bedre tider. Skal du trade ned snittet som andre her inne gjør? Like før jeg vurderer det selv…

Hvor mange downvotes må til før reviewen forsvinner? Jeg ser at bare de siste reviewsene så har de ikke spilt de siste 2 ukene, så la downvotingen begynne her :angry:

Skulle tro det var en kampanje pågang fra kineserene

2 Likes

Tipper de har en kampanje ettersom de sliter med å få spillt. Det er nå to asiastiske servere (med problemer) og Funcom er i ferd med å legge til 6 nye asiatiske servere.

2 Likes

Vi i tekinvestor får lage vår egen kampanje å downvote negative reviews fra kineserne :wink:

3 Likes

On it :slight_smile:

Mekk en innsidetråd

2 Likes
1 Like

I kveld kommer vi til å runde over 10 000 samtidige spillere med god margin. :clap:

5 Likes

Flott at PC versjonen har kommet seg, synd det ikke står så bra til på xbox :disappointed:

Det er helg, folk popper champis og spiller CE :metal::see_no_evil: Tror vi er i undertall mot kineserne om vi skal lage kampanje desverre :triumph::triumph:

1 Like

ingen patch til xbox i dag, men fix-lista ser litt lovende ut:

Legg merke til bruken av “some”. Kommentarene er deprimerende lesning, men håper funcom leser dem og lærer noe.

Etter å ha lest en del kommentarer så er det faktisk krise på xbox, håper dem får fikset problemene :frowning: Har tro på at det kommer til å bli en suksess på xbox nonetheless

1 Like

Lurer på om ikke den vante xbox bruker er kjent med Microsoft sin hinderløype for å få igjennom patcher. Syns det har vært referert til andre spill som har hatt startproblemer også. Deriblant ARK.

1 Like

Noen ganger lurer jeg på hva slags testjobb de gjør under utviklingen. Slik jeg ser det, er det enten nedprioritert ellers er det noen som virkelig ikke vet hva de driver med. Det er under enhver kritikk. Ja det er EA, men grove feil som vi nå ser burde vært unngått.

6 Likes