Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Den sertifiseringsprosessen ødelegger litt patching-flyten til funcom. De kan ikke få ut en patch ASAP som de bruker, få tilbakemelding og så lynraskt en ny patch som fikser patchen og andre problemer. Det kan dessverre ta mye lengre tid på xbox å få en skikkelig god versjon av CE hvis ikke mirakelpatch kommer da.

3 Likes

Er ikke alltid det er like lett å se feilene før det går live. Xbox har hatt mye problemer, også med andre spill. Spesielt i Game Preview, som med f.eks. Ark, Fortnite, og The Long Dark.

3 Likes

Det er uten tvil komplisert å klare forutse alle mulig utfall av hva som kan skje. Jeg har litt bakgrunn fra programvareutvikling og drevet litt med testing, og det kan være en skikkelig pain in the ass.

Men jeg mener å huske at vi snakket litt om dette ved lanseringen på PC også når det oppstod mye serverproblemer. Det å stressteste systemet er en utfordring. Jeg mistenker likevel at det her er blitt pushet ut litt for kjapt nå.

Jeg håper virkelig de har kontroll på situasjonen og får bukt med de mest kritiske tingene i forhold til connection og server/klientcrash asap. Bugs og ymse glitches klarer folk å leve med til en viss grad, tidvis kan det egentlig være litt sjarmerende med idiotiske feil.

Jeg husker fra mine glansdager som gamer da jeg spilte CS fra det kom i 1999. Du verden å mye bugs det dukka opp i betaversjonene opp igjennom de årene det tok å utvikle, men moro var det likevel. Og ser en tilbake nå på hvilken suksess det ble, tenk om vi kommer dit om noen år :money_mouth:

6 Likes

Kjenner meg litt igjen med glitch og bugs, har hatt semi-infarkt og latterkramper pga det :rofl::rofl:

1 Like

Så hiver de ut en patch(ikke kristisk ser det ut som) på fredag kl 20 … uten at den har vært gjennom testlive så vidt jeg har sett. Lukter nye bugs lang vei. :rage:

Tipper de har jobbhelg…

2 Likes

1 liten giga som tar 10-20 minutt å laste ned går da greit

Har vært på testlive. Uansett dette er EA!

sponsored channel: https://www.youtube.com/watch?v=mqntwGE1mvw

(353k subs)

3 Likes

Jag tänker osökt på yian yang i silicon valley. Han känns arg nog för kunna skriva alla reviews :smile:

9948 spiller nå :clap:
9958 bare litt til nå.
9959 :joy:
ja ja blei 9972 som blei toppen i kveld.
Synes det er helt ok jeg. 13 plass på GTS nå.

9 Likes

Forhåpentligvis er det tallet mye høyere ved full release av CE :metal::slight_smile:

Satser på mellom 10-15k på søndag

http://steamcommunity.com/app/440900/discussions/0/2183537632742382170/

Så mange rare folk der ute som skal klage på de merkeligste ting…

Det er GODT å se at Xbox folket er vesentlig mindre giftig enn steamkidsa. Gått fra 4,5 til 3,2 (av 5) i score, men folk har utrolig nok et konsept av EA som ikke skremmer vekk potensielle kjøpere i like stor grad.

1 Like

Det er ikke korrekt, du har ikke alle reviews på den saken du ser på.

Vet jeg ser på US-UK (majoriteten), poenget var at Xbox folket er mer besinnede. Og det er flott.

14 plass på GTS nå. Håper Funcom kommer med salgstall i forbindelse med Q2 presentasjonen, selv om de hevder det motsatte. Jmf mail som @Burnside har limt inn fra Ole Schreiner.

spillet begynner i hvert fall å se pent ut

https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/847094349181842165/BD7674EDE5E2CF745E2A6E07F07F2602C0AC9350/

13 Likes
3 Likes

.

Ho ho, kineserne er jævlig sinte.

2 Likes