Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Somsagt, er en kampanje pågang.

3 Likes

Konstruktiv tilbakemelding:

6 Likes

:grin:

7 Likes

har no spelt CE i 3 dagar, fleire timar enn det som er sunt verfall… Gamer egentlig svært sjeldent. Spelet er vakkert, og har hatt få problemer. Blir disconnecta fra server avogtil, men det går kjapt å komme inn igjen.
Blitt ganske hekta og om alle får ein like (foreløpig) problemfri opplevelse som meg, so har CE eit vannvittig massivt potensiale!
Meir content blir det jo garantert i framtida, det trengs fleire mål å jobbe mot, men det blir det nok :slight_smile:

14 Likes

De negative kommentarene fortsetter i dag dessverre. Tråden har blitt mye lengre. Flere og flere stiller spørsmål med den streamen med Joel der de spilte på xbox. Mistanken går nå på at han spilte på PC med xbox dev kit.

Her trengs det mirakel-patch ASAP. Det rare er at noen har tydeligvis svært lite problemer, mens andre opplever svært mye bugs med crashing hvert 5.minutt som høydare

xbone X devkit er spørsmålet det stilles med nå.

Herlig å se slike tilbakemeldinger istedet for alt annet negativt oppgulp folk får med seg.

Jeg husker dessverre ikke hvem, men en her postet en lenke for noen dager siden. I den ble det kommentert at Xbox X ble benyttet i devstreamen. Det var visst synlig da spillet crashet.

Jeg har forøvrig ingen teknisk kunnskap eller kjennskap om xbox til å verifisere dette…

Funcom har respondert på dette.

10 Likes

Kan dette være en side for å få en følelse av hvordan salget er på xbox?

https://www.microsoft.com/en-us/store/top-paid/games/xbox?target=games..all

2 Likes

Helt seriöst, tror faktiskt inte de flesta bryr sig om kritiken från kineserna. Tror de flesta får samma känsla som jag (spam). Det är mycket som ska rättas upp, men de flesta vet att spelet är EA och att funcom gör det de kan för att spelet skall fungera bra. Tror det blir väldigt bra på sikt jag :grinning::ok_hand:t2:

Det som blir veldig spennende å følge med på de neste kvartalene er pengebruken. La oss. Håpe at selv om ikke CE selger som vi håpet foreløpig, så fortsetter de den gode pengebruken og ikke går av skaftet. Da blir det fort pene resultater.

Jeg synes reviews går opp jevnt på pc(i antall) og mange spiller nå, det vitner om at det selges spill og tidligere spillere er inne igjen. 15.000 var vel ett tall flere av oss hadde håpet på igjen og det er nok ikke langt unna i morgen

Dette ser da riktig bra ut :+1::slightly_smiling_face:

Ser denne så bra ut da?

https://www.microsoft.com/en-us/store/most-played/games/xbox

8952 spillere nå, 10000 lett i dag:grinning:

6 Likes
1 Like

Den oppdateres visstnok en gang i uken… Så det forklarer vel saken.

1 Like

He He :smiley:

3 Likes

Hadde du forventet å se CE på most played listen? Tror CE må selge godt lenge før den havner der, mtp hvor lenge de som er der nå har vært i salg.

Enig. Kanskje vi alle kunne spyttet inn litt og fått satt en dyktig modder på saken…? :kissing_smiling_eyes:

2 Likes