Jeg må si jeg er litt skuffet over at det fortsatt er bugs fra release som ikke er ordnet opp i…
Jeg spilte først alene ons-fred kjempe fornøyd, ting virket mye smoothere enn før.
Når jeg spiller alene, så tenker jeg ikke over bugsa, fordi jeg bare relogger eller lignende uten å egentlig tenke på det.
Men spilte igår med noen kompisser som ikke har spilt ce før, det ble fort tydelig for meg at nye spillere opplever spillets bugs annerledes enn meg som er vandt med dem.
Spesielt de små irriterende som inventory bug og lignende.
Du ser f. Eks du har 40stk grass i inventory, du prøver å lage noe twine elns, spillet setter igang lyd og icon for at du lager twine, men det skjer ikke noe… Du står der og bli mer og mer forbanna for at du ikke får laga twine, selvom du har grass…
Jeg vet at en kjapp relogg fixer detta, det gjør ikke de nye spillerne.
Etterhvert møter vi flere bugs der f. Eks en av oss er animert som død, men er levende, dvs charen ligger flatt på bakken, samtidig som den løper rundt og slåss…
Da kommer veldig fort diskusjonen om dette spillet egentlig er litt for uferdig til å legge igjen mange timer i.
Vi startet som 4 men ble fort 3, da en ble sinna og bare logga av.
Ja ea blabla, men likevel nei, fattige plagsomme bugs som har vært med siden feb, de trenger vi virkelig å få orden på.