Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Utrolig mye positive kommentarer på filmen! Spillet ser bedre ut enn noen gang.

2 Likes

Da bør de i så fall få den patchen igjennom cert! :smile:

1 Like

Blir visst også stream på YouTube:

2 Likes

Går no oppover

4 Likes

@larsen steamspy gikk også ned fra 580 og tilbake til 530ish før i måneden (nivået før sommersalget). Tror ikke det er mye å hente der. Men bare for å si det enda en gang: Slutt å fintolke titusener. Det har null innvirkning uansett.

1 Like

Blir helt satt ut av å lese kommentarene på twitter fra X-box folk. Overveldende mange som tar det med fatning, og sier at det er greit å vente :astonished: Veldig uvant når jeg har blitt vant til det stikk motsatt av steambrukere, der det er rage og hat for den minste ting.

5 Likes

Merket meg dette selv - greit at folk har tatt reviews ned fra 4,5 til 3,2, men de fleste tar det med fatning. Mye, mye mindre giftig enn Steam.

Dette gjelder ikek bare ARK men alt av Ps4, De har kommet med en utalelse tidligere at de ikke ønsker at folk på PS4 skal spille mot mennesker Sony ikke kan utestenge eller moderere.

1 Like

Det var det jeg også tenkte, derfor jeg postet den her med tanke på Conan Exiles og Xbox / PS4.

Jens Erik er på vei til Gamescom og sitter allerede på flyet! Rekker han Xbox keynoten ikveld mon tro? :wink:

https://www.instagram.com/p/BYBLPSDHqm2/

11 Likes

Han spiller zelda… på switch!

Neinei, han spiller en early early CE version for twitch ;D

4 Likes

11443 spillere nå .
9630 samme tid i går

4 Likes

#NY ATH
(etter Frozen North så klart)! :tada: :tada: :tada:
Må ærlig innrømme at jeg synes Conan Exiles gjør det rimelig bra på PC denne helgen.

…and counting… ser vi 13,213 online ikveld?

Jeg har allerede gjort klar festmaten! TekInvestor aften-brunsj! :smiley: :birthday:

18 Likes

En ok tilbakemelding, noe ris og noe ros men bra komklusjon.

Kypran has Conan Exiles 27 minutes ago
I have about 50 hours logged on Xbox One so far, and have enjoyed it quite a bit as it runs smoother on my Xbox than my PC, aside from the current glitch/bug/crashing problems. Once the patch drops I plan to rent a server. The excitement is real!
11863 spillere nå
15. plass på GTS
12.plass nå
12281 spillere

6 Likes

Da må du huske på at snittalder på konsollgamere er rundt 30år. Edit: de har sikkert tid til å gjøre annet mens de “venter” og driter i de usle tusenlappene det koster :wink:

Edit2: jeg tror også publikumet er mer modent på konsoll som jeg også tror passer CE som spill. I tillegg til det faktum at selv handling av spillet /hvordan det passer funker fett med håndkontroll. Xbox er jokeren!

3 Likes

Fantastisk å se hvor oppfinnsomme noen er :smiley:

5 Likes

Der brøyt den 12k gitt. Trivelige saker :slight_smile: Snart 6x opp fra forrige helg? Snadder.

Fortsatt en time eller to igjen til peak også. Får håpe dette gir litt mer tro på Funcom og stabiliserer papiret litt ihvertfall.

4 Likes

Er det noe i dette?

https://developer.valvesoftware.com/wiki/Steam_Web_API#GetPlayerSummaries_.28v0001.29

GetOwnedGames (v0001)

GetOwnedGames returns a list of games a player owns along with some playtime information, if the profile is publicly visible. Private, friends-only, and other privacy settings are not supported unless you are asking for your own personal details (ie the WebAPI key you are using is linked to the steamid you are requesting).

Innlegg av: 100 Bagger (20.08.17 19:08 ), lest 118 ganger
Ticker: FUNCOM
RE^1: Topp 10 globalt steam, topp 4 Xbox og 500 % spillerøkning
frankwer

det hadde jeg ikke tenkt på… Klart at spillere med private profile ikke er synlig. Ikke rart at det er en ganske stor forskjell på tallene steamspy da gir og de faktisk rapporterte.

Men jeg mener at denne svingende bevegelsen vi ser i steamspy estimatet kommer av det jeg nevner over her.