Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Minner om denne :smiley:

12946 spillere nå :grinning:

5 Likes

Ble ingenting om Conan Exiles idag, men Gamescon er hele kommende uken så regner med vi får noe snacks derfra likevel :slight_smile: Nå er det vel bare å se frem til Xbox patchen går igjennom sertifiseringen til Microsoft.

2 Likes

Brannfakkel: Jeg hadde egentlig tenkt å spille i kveld, men faktisk er grinding så annoying nå at jeg ikke gadd…

1 Like

Kan du utdype hva som er så annoying ?

Det er endringen i måten man holder våpen og utstyr på og hvordan løping virker inn på dette.

Nå har de vel allerede signalisert at dette skal tunes, hvilket er bra.

3 Likes

Etter å spilt ALT for mye i helga ble jeg vant til det…
Fremdeles litt for mye server issues(disconnects/sync) og små buggs(slet endel spawn locations bugs) til at CE er helt tipp topp men du verden så gøy det er :slight_smile:

(fikk broodwar og action quake på lan flashbacks)

2 Likes

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=433130

Funcom has signed a co-publishing partnership with Koch media to
publish and distribute the physical retail version of Conan Exiles
for the full launch of the game on PC, Xbox One and Playstation 4
in Q1 2018.

Koch Media is a European publishing and distribution partner
for games and has previous experience working with Funcom on both
Age of Conan and Anarchy Online.

The retail release of Conan Exiles will coincide with the digital
release.
Pricing and exact release date will be revealed at a later stage.

While Funcom is focused on a digital-first strategy, the physical
retail market has the potential to be significant for a title with
a known IP and potential broad appeal such as Conan Exiles.

17 Likes

Lock China?OK,Give you :heart::heart::heart::heart: review
锁区?好的,差评接好。
Funcom game,I’ll never :heart::heart::heart::heart: buy it
你Funcom的游戏,我绝对不会再去买
garbage
垃圾
fニヽ
|||
|= |
|
|
/⌒|~ |⌒i-、
/| | | | |
|( ( ( ( |
| |
\ /

:joy::joy::joy:

Ellers:

Quite lovely, really.

The availability of private servers and malleable settings makes for an easily customizable experience that is very enjoyable. Having played several survival games over the years, this is the easiest one to get into besides Minecraft. Intuitive and common-sense gathering with decent combat and fun progression. I’m not seeing where all the hate is coming from.

1 Like

Og det er alltid hyggelig med slike poster:

I Spent a good time looking over the so called reviews on steam for this game…

Let me tell you there either made by people that should not be trying to play a gather\survival game because i guess they never have or there made by people that love there games all set out for them and they just go about on there invisible rails thinking its the greatest thing ever.

Well its NOT.

I could almost ignore this game based on BAD REVIEWS from people that hate outstanding games and like there hands held and love things easy or want all the foods of gaming to fit onto one plate so all at once they can cram that into there mouths only to still complain and not be full.

Early acess is not an excuse to never finish a game taking money and saying see ya suckers but it is a reason a game is not finished PERIOD.

Cutting EA games down based on stupidity and traditional arrogant expectaions or on entitled demanding is DAMAGING to the starts of what may be the best games we ever play.

STOP IT

In the end i THOUGHT FOR MYSELF and love this game its right up there with any other great survival crafting resource game even passes a few of them and who knows might pass them all.

Bottomline think for yourself dont cut things off based on steam review drivel and the trend of big mouth cynic gamers and fake youtube lying sub-grubs that dont love games at all.

This game is great fun and a REAL GAME and worth even the thirty bucks for early access

So Thank you my brain for being individual and seeking truth and thank you developers for this AWESOME GAME

17 Likes

Kjedelig på jobb, så dermed serverer jeg en liten review-buffet av “Angry, Mostly Flying Chinese”.

Leses best til Benny Hill-theme:

Lock China?OK,Give you :heart::heart::heart::heart: review

Just out to buy, the results of the lock area, 99 to feed the dog

Ugly face

The original garbage game also his mother lock area

Did not play long, and now know that the lock area to run your mother

I must be an idiot to buy the original price

Developer dead family!

did not think you are actually making the production of such a pig and the dog thing

12 Likes

Patch i dag, hvis den godkjennes av MS. Leser det som at MS ser på patchen i dag.

3 Likes

tok en liten titt på topconanservers og de viser en lovende utvikling på server-siden.

6 Likes

Jeg likte spesielt den Lock area on mother @h3nk1 sånn har jeg det også

1 Like

@Larsen kan ikke du tweete Joel den memen og referanse til sinte kinamenn på steam?

Evt. @Hakon

Har du ikke twitter konto selv da @h3nk1?

Men kursen følger likevel ikke etter… Spørs om folk venter på Q2-tallene.

Twitter er liksom ikke helt meg!

1 Like

Såå, jeg vet at Jens-Erik er inne på denne siden inn i mellom og leser innleggene. Tenkte uansett å ta det her for å se hva dere her inne mener om denne ideen. For det første så trengs det at Conan Exiles kan spilles på en annen måte, men ser ikke hvorfor dette ikke skal gå an når det vanlige spillere kan legge til forskjellige mods og slikt.

Før jeg starter så vil jeg bare si at dem bør først fokusere på å gjøre ferdig spillet, før dem evnt. hadde begynt på noe nytt prosjekt som jeg kommer til å nevne nå under.

Det jeg tenker på er at Conan Exiles kunne hatt en “ekstra” mode foruten om survival sjangeren. PUBG er jo blitt en ekstremt stort suksess. Dette er jo noe Funcom kunne prøvd å fått til på Conan, men litt annerledes. Kan f.eks ha “Capture the flag” med flere teams mot hverandre. 4-5 på hvert lag opp til 40-50 spillere totalt, hvor målet er å få alle flaggene samlet. Om noen får tak i et flagg og tilbake til sitt eget base/flagg, så forsvinner det ene laget.
Tenker at hver person på laget får et begrenset antall med ressurser (til å bygge base/traps/trebutchet etc), men som har en “timer” slik at om noen ødelegger det som blir bygget, så må du vente x-tid før du kan bygge det på nytt.

Selvsagt mye annet som må tenkes på, men tenkte slik som Conan Exiles fungerer med alle mulighetene du har, så kan det fort bli en funksjon som drar inn andre folk som ikke liker survival sjangeren, men mer den fast-action PVP-stylen som PUBG har, men med mer muligheter.

Hva tenker dere om det?

6 Likes

Hehe, skal nok love deg de har tenkt mye på ting som dette. Men tror nok de bør fokusere på å lage et godt, stabilt spill til full-release. Deretter derimot, er dette interessant å veie opp mot evt. å utvikle nye spill.

Uansett hva det blir til, håper jeg de holder kostnadene lave.

1 Like