Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Tenker det kanskje burde tilrettelegges rom for at spillerbasen kan utvikle spillvarianter innad i CE. Det var slik DotA vokste frem fra spillet WC3. DotA er i dag i toppen når det kommer til pengepremier innad i esports konkurranser. Således skapes det rom for at spillere selv kan produsere noe som kan bli den nye hypen.

3 Likes

Team fortress Exiles edition

4 Likes
3 Likes

Flott å se at Funcom er “på”.
Jeg tror vi har et godt år foran oss.
Selv om mange av oss lider nå, kursmessig, men det er bare et tidsspørsmål før også det er et tilbakelagt kapittel.

3 Likes

8635 ingame på en mandag kl 1745 det er friskmelding av PC versjon?
Enig?

6 Likes

Kan virke slik. Er vel ikke så mye klaging på PC versjonen er det? Utenom den Kinesiske banden som prøver å svartmale Funcom.

Spørsmål fra en som vet lite om DLC .

Når kan Funcom begynne ta ta betalt for dette?
Tenker etter full Launch?
Typisk en stor oppdatering i Q1 med PS4 etc.
Men fremtidige DLC?
Når tar de seg betalt og hvor nye ?
Feks første etter full launch ?
100kr ?

9000 spillere på CE mandags ettermiddag!
9500 klarer vi over 10000 i kveld? :imp:
Rabatten er borte og Ce har klatret opp til 14. plass.
9750 nærmer seg…
9861…
heisann, halling her :grinning: 10341
10453 folkens det er MANDAG.
10587 tut tut

15 Likes

De kan ta seg betalt når de vil for DLC, men har sagt at så lenge spillet er i EA, så vil alt være gratis. Så det som er mest sannsynlig, er at det vil komme enda en ny biome rett før lansering som vil være gratis, sammen med alle features som de har lovet. Etter det, så vil de neste biomene være tilleggspakker som må kjøpes for en liten sum.

4 Likes

Tenker at i første omgang må de fokusere på å få spillet ut i full release og finslipt, deretter kan de begynne å tenke på andre bonus ting… se på det som at dette er rekrutteringsperioden hvor det er om å få flest mulig spillere… :slight_smile:

2 Likes

Trenger litt hjelp her, har klart og slette/miste alt i crafting, selv om jeg bruker poeng for nye ting så blir poengene tregt men ingen ting kommer opp i crafting?
Samme i fire bowl? alt på høyre side borte .
Er desperat etter og spille mer og bygge oppe i frozen north

Dere husker sikkert jeg skrev for en stund siden att jeg er en jævla amatør når det gjelder spill, så fint hvis noen kan hjelpe? :relaxed:

ce opp fra 15 til14 på gts nå ca en time etter salg over

2 Likes

Steget til #12. Husk også at hvert salg nå utgjør 33% høyere omsetning.

2 Likes

Du mener 13. ?

Ganske sikker på at den var på 12. når jeg sjekket ista, ser den har falt noe ned igjen nå.

Du har ikke søkt på noe så du filterer kun etter det du har søkt på @giggs? Sjekk at tekstboksen der er tom på craftingsida og at du ikke filtrert etter noe annet.

1 Like

veldig positivt hvis CE klarer å ligge på førstesiden på GTS etter at salget er over. mere enn noen timer mener jeg.

2 Likes

Ok, takk for svar

MS ennaa ikke ferdig med cert? Det er jo gaatt ei uke naa. Det er jo under enhver kritikk. Jeg tror xbox salget kommer til aa faa seg en alvorlig knekk hvis patchen ikke er bra nok og det maa inn en ny patch kjapt og med ei ny uke med venting.

4 Likes

Ble vel sendt til cert på Fredag. Kommer nok i dag hvis den går igjennom.

5 dager har vært referert til. Tror det må antas at det er 5 virkedager, så uten lørdag og søndag.?