Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

@Zimster, veldig rart at det krasjer så mye. Kunne du gjort et eksperiment med å prøve å slette installasjonen og laste ned hele på nytt? Kunne vært interessant å se om det ligger igjen noe dårlig kode etter en tidlig verse. Som ødelegger. Spillet funker jo for noen.

Hvilken type xbox har du? av de første versjonene eller helt ny?

Er vel anbefalt å tømme cache. Etter man har hentet ned de nyeste patchene. Dette er vist som natt og dag for mange som har problemer.

1 Like

Due to popular demand låter ju onekligen bra :slight_smile:

15 Likes

@thomashagen kan prøve i kveld.

@Kraakko jeg har standardvarianten, halvannet til to år gammel.

1 Like

Ville prøvd som Evilfreud nevnte over her

1 Like

Godt å se CE på topp 100 GTS igjen…

6 Likes

89 nå :muscle:

4 Likes

Hva skjer ??
ce stiger nå opp til 7 på Top paid games us.
Håper Funcom får fikset spillet fort nå, da kan vi kanskje se 1 igjen på
Top paid games?

5 Likes

Ligger som “announced”. Siden Arnold er med her, vil det nok bli en god del interesse rundt denne filmen og deretter mer interesse rundt spillene. Planlagt lansert i 2019 iflg rykter.

17 Likes

Omtrent like mange som spiller CE på steam i kveld som mandag kveld forrige uke

10 Likes

Neinei, etter kursfadesen må sanninga fram. Det ER FLEIRE I DAG! :wink:

2 Likes

Tro om spillertallene har stabilisert seg, hadde vært kjekt

Bedre om kursen hadde stabilisert sig en plass nord på…

Ser at jeg skrev feil i den andre tråden, har bare økt Funcom-beholdningen med 71% etter kvartalsrapporten, planen er 100% økning. Den må gjerne fortsette sørover mens alle fundamentale indikatorer peker nordover, så får jeg lastet opp resten til en billig penge. :slight_smile:

12 Likes

Ikke vanskelig å skjønne at du har fått troa på Funcom Christian :grinning:Du holder jo omtrent liv i Funcom trådene alene​:slight_smile:Bare å fortsette for du kommer med mye bra info :+1:Håper du får lastet det resterende på bunn​:crossed_fingers:

4 Likes

6828 spillere på en mandag! Synes det er bra jeg.

3 Likes

Bedre mandag enn sist uke… så det er bra :wink:

4 Likes

Tror desverre vintage Beef har blitt avhengig av conan :frowning: nye episoder daglig : https://m.youtube.com/watch?v=gxT1KEelI44&feature=youtu.be

10 Likes

Fryktelig trist ass ;D

2 Likes