Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Onns, spillbransjen generelt er vel kjent for utsettelser eller store mangler. Tror de har gjort det lurt å konsentrere spillet til 3km2 i første omgang, for så å ekspandere. EA gir tillatelse for noe bugs og glitches, så lenge de hører på folket og fikser. Slik sett ser jeg på lansering i januar som troverdig / reell

1 Like

Var vel et intervju med Joel og Martin i samme periode hvor de også sa “Nei det blir ikke utsettelse” og så kikket de lurt på hverandre :wink:

Jeg husker bare at hele ledelsen på den tiden nå sitter på tiltale benken for feilinformasjon til markedet.

3 Likes

Man skal uansett ikke ha Funcomaksjer på relasedagen…

1 Like

Kommer ann på hva strategien din er og hva du tror om produktet.

Funcom aksjen hadde ATH etter TSW release.

Og hvis kursen fremdeles er på 1.3 ved release og CE-data ser bra ut er nedsiden nok begrenset.

1 Like

Joda, om strategien din er å selge på ATH så for all del. Høres jo ut som en fantastisk strategi : ) Du solgte vel Starbreeze 2/6 også da antar jeg?

Just saying…

Sitter ikke i SB :=)

Men historisk har ATH i funcom aksjen vært etter release. så din påstand om å ikke sitte på release blir da feil historisk.

Jeg hadde iallefall spilt lenge når jeg solgte. Og jeg tror ikke funcom ga ut noen salgstall før etter release?

De sa vel ikke noe før ca 10.august…

Var med på alle 3 betaene, siste aksjen jeg solgte var på 16kr og det var siste aksjen som ble omsatt på den kursen.

Ath var vel 25 ish? solgte iallefall en god gjeng over 20.

Toppen for TSW var da Lorentzen solgte, så gikk det sakte nedover til release. Markedet behandlet dette som et innside-salg. Jeg solgte noe da (dessverre ikke alt), noe som medvirket til at jeg totalt gikk ut i null.

2 Likes

Han solgte vel ganske nær toppen? Husker Småspareren gnålte om at alle burde selge alt så fort lorentzen startet å selge.

8 Likes

7 Likes

8 Likes