Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Då håller vi tummarna! :wink:

6 Likes
11 Likes

Referanse for å se hvordan user reviews utvikler seg etter patchen.
image
Dessverre så er salget såpass lavt nå at jeg ikke tror vi får se noe særlig utvikling av interesse her før Funcom kjører et salg. Noe de kanskje vil gjøre etter at patchen over har gått godgjort seg et par uker.

Edit:
Slik så det ut før patchen for 18 dager siden:
image

Siden da har reviewene endret seg slik:
5 - 15
4 - 12
3 - 13
2 - 5
1 - 16
Vektet snitt 3,1, mao ikke veldig imponerende utvikling.

6 Likes

Veldig spent på utviklingen der nå :smiley:

2 Likes

Det må vel være lov å si at Funcom har gjort et godt stykke arbeid her?

Men å slippe den på en fredags efta, den er jeg kanskje ikke helt enig, men de har vel gjort en vurdering på det?

1 Like

Det virker som funcom lever opp til det joel sa igår på den konferansen. At patchene nå vil være større og mer “ferdige” enn før :wink:

4 Likes

Treffer denne blink snakker vi Jesuspatch :wink:

Optimaliseringen er helt rå på papiret.

7 Likes

Dette kan være en messiahs patch ja ;D

3 Likes

Noe bevegelse på reviewsene? Ser ut som stemningen er bra på reddit :sunglasses: :champagne:

7 Likes

I’m on Xbox. This is true. Anyone with a big base can’t play or load in. Completely unplayable now. Unfortunately. Hot fix?

Dette er et ganske alvorlig problem, da større klaner rett og slett ikke får spilt :imp:

Lenge til vi ser den under 2 kr?

Hvor vanskelig kan det egentlig være å få spillet til å fungere på Xbox? Nå kom det en ny patch som så lovende ut. Men fortsatt er det personer som har kjøpt spillet som har null glede av det :confused:

@christian, poster du oversikt på reviews etterhvert så vi kan se hvordan patching har funket?

Jepp, men du må nok vente et 2-3 uker med det salget som er nå. Siden patchen, så er det kommet to reviews: ett 5-stjernes og ett 1-stjernes. Ikke noe særlig å trekke noen sluttning ut i fra. :stuck_out_tongue:

De ser ut som de har introdusert noen nye kræsj-bugs sammen med alle fiksene, så jeg forventer ikke noen stor endring i ratingen. For at det skal skje, så må de basically slippe en patch uten en eneste ny bug. Noe som var urealistisk for denne patchen med tanke på størrelsen.

EDIT: det er en annen måte ratingen kan gå opp: ved et salg, så kommer det inn masse nye spillere, og de rater spillet utfra hvordan det er nå, ikke hvordan det endrer seg. Tipper vi hadde sett noe rundt 4,0 i rating for dem.

4 Likes

Sikkert noe justering av salgstall i natt, fordi CE gjorde ett solid hopp oppover til
662175
Ce var forøvrig oppe på en snarvisitt på 125 i natt på GTS.

5 Likes

2025 tipper jeg.

CE er Featured på steam nå…

5 Likes

Får vi se om det stiger på GTS.

1 Like

Jag ser inte Conan Exiles featured på steam, help a blind man?

http://store.steampowered.com/search/?os=win&filter=globaltopsellers&page=8

CE nr 181.