Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Så da fortsetter krigen imorra kveld… begge parter syns det var skikkelig morro

4 Likes

Godt å høre at xbox versionen går fremover ;D

3 Likes

Edit: Ser dock fortfarande ut att vara lite problem… Nån som har erfarenhet av det?

1 Like

Omtrent som på tekinvest-serveren da :wink:

Nytt Community letter

As revealed last week, the new dungeon is located inside the large Volcano in the north. Inside the volcano you will meet a new faction, who holds a mysterious attachment to the old ruins that rest at the center of the caldera, nestled atop a deadly lake of lava.

The Volcano will bring a new mechanic to the game that will challenge your skill and agility to even reach the dungeon at its heart.

https://blog.conanexiles.com/en/weekly-community-letter-temperature-changes/

8 Likes

Fick en bra feeling av att läsa det brevet -helt klart en del spännande på gång! Vi får se om de utvecklar combat-systemet i den riktningen de beskriver, men det verkar onekligen jäkligt coolt!

2 Likes

CE forsinket.

18/10-2017 23:30:01: (FUNCOM) Update on Conan Exiles launch window

Based on the Company’s quality improvement ambitions
as presented in the Q2 2017 presentation, Conan Exiles is now
scheduled for release in early Q2 2018, dependent on market
conditions.

The Company considers that making sure Conan Exiles is of high
technical and gameplay quality is important to the success of the
game and its business.

Badhoevedorp, The Netherlands, 18 October 2017
Funcom N.V.

This information is subject to the disclosure
requirements acc. to §5-12 vphl (Norwegian Securities
Trading Act).

Ekstern link: http://www.newsweb.no/index.jsp?messageId=436652

1 Like

And the Funcom Saga Continues :sunglasses::eyes:

Jeg må si jeg fikk en litt bad feeling etter forrige stream. Stemningen i CE leiren virker litt laber for tiden.

Skal vi vel ned på 1 tallet igjrn da tenker jeg

Vi får en til to mnd utsettelse og noen svartmaler dette fullstendig, ned med 30%!
Jeg må bare spørre har det klikket for dere…
Ingen trodde vel på slipp i januar, eller? Star utsatte i 1 år og ble straffet med 10%ish.
Tror vi ser 1,95 men closer på 2,05, my guessing.
14/11 vil stake ut videre kursutvikling for Funcom.
Greit å ønske lav inngang Morti men, 30 dager da har vi hatt Q3.
Blir det som jeg forventer ser vi langt høyere kurs enn den vi sluttet på i går altså 2,29
Edit: uansett lykke til med din “tilbakekomst” i aksjemarkedet Morti :grinning:

1 Like

denne utsettelsen har jeg sett komme lenge og er ikke overrasket.burde bli max 10 prosent ned og bli en ypperlig kjøpssanledning som utsettelser moderate i spillaksjer ofte er.

3 Likes

Takk! Nå sier jeg ikke 30%, men 14-30% over en mnd. Nå i dag tipper jeg ca 10% jeg også. Lykke til uansett. Jeg pleier å treffe nær bunner, men er dårlig på å treffe topper. Kjøper uansett vi 3 omganger minst.

1 Like

Sett langsiktig tror jeg dette bare er positivt selv om det sikkert blir litt turbulens idag. Håper dette da betyr at de kan satse litt på julesalget og til steam winter sale :slight_smile:

1 Like

Den siste biten der, ‘dependent on market conditions.’ ~ Utsatt til, dersom/forutsatt, markedsforholdene…
Kan se ut som om de advarer allerede nå at det kan ta mere tid?

1 Like

Tror det heller handler om at de må treffe et godt launch vindu. Red Dead Redemption 2 for eksempel kommer “spring 2018” og kommer til å stjele all oppmerksomhet ved release.

6 Likes

Helt enig med @amateurleague, de har sagt “early q2 2018”, men det kan bli senere hvis det er andre store lanseringer som kræsjer med det tidsvinduet. Man får mye ekstra salg ved å være #1 på steams bestselgerliste, og du kan ikke kjøpe den plassen med penger.

7 Likes

Funcom har masse kroner foreløpig og det gir de dette spillerommet og gjøre denne utsettelsen.
De er nok tjent med det i lengden og om kursen får en dipp nå så går det fort opp igjen, da det fundamentale synes på aksjen ikke er stort endret. Vi snakker muligens 1-2 mnd

Ja her blir folk tildels korsfestet hvis de spår nedgang, minner om et annet forum… hvor mange % ned er det nå fra 4 kr? Eller det doble betonggulvet på 3 kr?

Det handler om kredibilitet, og å være konsekvent!!!
@christian eller @holmes er gode eksempler å følge.

3 Likes

Største problemet er at de brøt løftet til spillerne. “Ute av EA maksimalt 1 år etter EA start” var meldingen spillerne fikk da de fleste kjøpte spillet i vinter/vår. Resultatet av at de nå bryter dette får vi ikke se før spillerne har fått det med seg. Kommer ikke til å bli spesielt god stemning på reddit i dagene som kommer vil jeg tro.