Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Som @alex skrev her så har de plutselig fått ett verktøy som gjør at de finner feilene, hva har de gjort til nå da?! Hva hvis de hadde hatt dette fra dag en?

1 Like

De har det nå… Er ikke det bra da? :grinning:

1 Like

Masse manuelt mekk.

2 Likes

Sneak peak på combat i morgen. Det blir spennende…

Et bilde sier mer enn tusen ord?
image
84% positive reviews siste to dager

Det jeg ikke forstår er hvorfor det plutselig kom inn så mange positive reviews fra igår av. Jeg trodde først det hang sammen med salget, men jeg sjekket reviewene, og mange har 100+ timer spillt. Hvorfor gir plutselig etablerte spillere reviews i en helt annen takt enn før? Forrige patch til PC kom for 9 dager siden. Hvis det var en “messiah”-patch, så skulle reviewene ha bedret seg da? Har Funcom lagt inn noe i CE som ber folk legge igjen et review? Har noen kjøpt reviews for å skape hype?

Jeg endte ihvertfall opp med å kjøpe tilbake de aksjene jeg solgte på 2,11. Så endel mer på det fundamentale i går, og Funcom har lite gjeld, er effektive, har en god ledelse, har kun tatt gode besluttninger (utenom xbox-lanseringen), legger vekt på det viktige for CE videre (QA). Kommuniserer endrede deadlines i god tid. Forsinkelsene på prosjektene er moderate.

17 Likes

16 av 17 i dag happy

5 Likes

Kina kjører happy campaign nå? :joy:

5 Likes

Hvis trenden fortsetter i morra så tror jeg rallyet starter om kort tid. Preview i morra, Økende ratings, salg, kort tid før bartedamene, index til uka, short som skal dekkes inn, lav kurs. Strong buy.

7 Likes

Nei, jeg sjekka! Dette er spillere fra over hele verden, fra 20 - 300 timer spillt. Mao, det jeg ville sett på som fortsatt aktive spillere. De har bare plutselig begynt å reviewe mer.

CE vil selge vesentlig bedre med 85% positive reviews siste 30 dager enn med 40-50%, og det vil være en kjempeindikator for hvordan full-lanseringen på xbox og pc vil arte seg. Sjansene for en god PS4-lansering vil jo også være vesentlig forbedret.

… men som sagt, jeg er veldig skeptisk til hvorfor reviewene plutselig ble mye bedre i går.

3 Likes

Kanskje en youtuber eller streamer som har foreslått en agenda?
Tallene er vel foreløpig moderate at det bare er snakk om å nå ut til ett par guilds?
Kanskje der er noe på reddit?

Men inntil annet er bevist over enhver tvil tenker jeg vi skal legge all mistanke på @Hakon

4 Likes

Noen som vet hvor mange negative reviews kina mafiaen kom med ?

Steam har kanskje fått reminder eller noe? Eller folk har rett og slett begynt å like spillet?

The previous iteration of the [crash reporting] tool would just spit out a giant mess of information that you’d need to go through manually in order to find anything of use. It wasn’t exactly the best way to start on crash fixes.

Our new tool, though, is working out great! We’re now getting much more relevant data, we can easily search for specific issues and crash causes, and we have options to sort the data we receive from the tool. This works across the board, for both PC and Xbox, servers and clients. We can now get a handle on things, and fix them, much faster than before. We win, you win, the game wins!

For applikasjon jeg skrev med 200 brukere på tvers av tre land, så la jeg til at den tok et screenshot av applikasjonen hvis det oppstod en feil. Det sparte meg sikkert for en time pr feil jeg skulle finne, og jeg kunne gi tilbakemeldinger omtrent med en gang. Jeg tror det er noen på QA hos Funcom som har fått en helt annen hverdag. :slight_smile:

Hmm…

Confirmed, her kommer bortforklaringene! :smiley:

Enten en reminder i Steam, eller en i CE hadde forklart dette ja.

2 Likes

Bagger har kjøpt reviews? :crazy_face:

1 Like

Nesten, bagger’n har infiltrert steam med sine nick-triks og skrevet alle selv.

Det kan være noe med “The steam award”.

COMPLETE THESE TASKS

Nominate at least 1 game
Nominate a game in each category
Play a game you’ve nominated
Review (or update your review) for a game you’ve nominated

Er iallefall en teori.

16 Likes

Hm, jeg som trodde 更新慢 betydde “pokker som denne klamydiaen svir når jeg pisser!” En populær tattoo i Bangkok :smiley:
Moro at CE får bedre rewiews da!

8 Likes

Det stemmer bra med at det var mange med 200+ timer spillt som ga reviews.

Jeg tror vi kan bekrefte den, her fra Rust:
image

Her fra Ark:
image

5 Likes

Steam reviews 23.11 89%positive alle språk. Totalt 40 vreviews så langt i dag. Gått opp fra 47% positive siste 30 dager til 55%.

8 Likes

Hotfix

Hotfix 23.11.2017
23 NOVEMBER - COMMUNITY MANAGER (JENS ERIK)
We’ve put out a hotfix for some of the issues that popped up after the most recent patch. Remember to restart your clients to make sure you have the latest version of the game.

Changelog:

Crystals can once again be harvested inside caves
Crystals drop from rocknoses again
Foundations will no longer disappear after relogging.
Fence foundations will now snap to triangle foundations.
Map markers will no longer disappear when switching from singleplayer to a server.
The UI will no longer hide after using an avatar
Fixed a case where it was possible to get stuck in the water while trying to swim
Summoning an avatar will no longer cause your character to display nonsensically

9 Likes