Det jeg mente var at meldingen på Twitter kom litt for seint, så vidt jeg kan se, kun ca 20 timer gammel, til å forklare oppsvinget i anmeldelser.
Jeg kan heller ikke riktig bestemme meg for om en slik oppfordring er helt heldig eller ei. Det fins helt klart både pluss og minus med en slik oppfordring.
Jeg tror dere har absolutt rett i at det er Steam “konkurransen” som er grunnen til at erfarne brukere med mye spilletid nå gir sin mening.
Jeg mener likevel at det absolutt viktigste for CE er å finne i Funcoms dev-blog.
Du skal virkelig ha de negative brillene limt fast for ikke å skjønne at Funcom jobber mot en LANSERING av spillet, skikkelig takknemlig overfor den spillermassen som har tilkommet gjennom EA.
Jeg ser ikke annet enn at Funcom kommuniserer veldig bra med brukerne og gjør så godt de kan. Selvsagt kan man ikke gjøre alle til lags, og veldig mange brukere, inkludert en del investorer, syter og klager og klarer ikke å se annet enn eget interessefelt.
Det er noe I ordtaket om at tomme tønner ramler mest.
På den annen side savner jeg at man på forskjellige forum, inkludert dette (hvilket er såpass bra at jeg skal bli Insider når jeg får rotet meg til det. Ikke avhengig av pris) faktisk begynner å snakke om potensialet som en full-lansering av CE betyr.
Hvor mange millioner kopier av CE kan man “risikere” å selge i 2018?
Jeg tror svaret er MANGE! Kanskje mer enn alle referanser tilsier.