Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Joel håpet jo å få disse ferdig til 16 aug. Tror nok ikke de sier alt til offentligheten. Tror fort mounts kan være nærmere en vi tror…

Han ble spurt på en Stream lenge etter 16 august angående mounts hvor han sa de hadde mounts, de fungerte, men at de var EKSTREMT buggy. Og at han ikke kom til å implementere dem før de funket buggfritt.

Ja vet Evil, men tror du ikke de har jobbet med siden da? Etter stabiliseringen av spillet er jo mounts neste på listen. Før februar tipper jeg vi har mounts på testlive ihvertfall…

Noen kom med en kommentar en gang på Twitch om at Joel aldri egentlig ville ha Mounts. Da kom det kontant svar:
Det er piss, mye av historien og spillet er bygget opp på at det vil bli Mounts. Det jeg har sagt er at jeg ikke vil se flying Mounts.

3 Likes

Jens kommenterte mounts for et par dager siden.

14 Likes

Nice, satser på de er klar til full launch ;D

1 Like

Det bør de være, kjører de en repeat av AOC hvor “alle” featurene de har lovet ikke er klare til launch er funcom dødt.

Får håpe de har lært.

The Purge er nok en av featurene som står i faresonen. Pr dags dato, så tror jeg ikke de vil få den med. Det de må ha til launch er forbedret AI og combat-systemet.

Hvis de klarer å levere The Purge til f.eks sommersalget 1-3 måneder etter lanseringen, så tror jeg det kan bli en skikkelig slager.

5 Likes

Jeg tror også the Purge kommer ved en senere anledning gjerne sommersalget. DEt virker som ny dungeon og mer landområdet er det som kommer med i den feride launch versionen.

3 Likes

Og combat og mounts (kanskje sorcery)!

1 Like

aoc var vel hovedproblemet at det var rimelig ustabilt ved launch( kunne vel vært kalt early access egentlig) , og lite å gjøre etter tortage …

2 Likes

Manglende stabilitet var nok til å leve med. Problemet var nok heller at det manglet innhold som du nevner. De første månedene var det kanskje en raid-boss å prøve seg på.

1 Like

Tenkte jeg skulle ta et lite snapshot av hvordan ståa var i Conan Exiles før salget begynner, så vi har noe å sammenligne med.
image

De ti siste reviewene:
5 - 4
4 - 4
3 - 0
2 - 1
1 - 1
Snitt: 3,9

21 Likes
5 Likes

Kan virke som noen har fucket til dette salget på xbox

1 Like

Jeg klarer ikke finne noe jeg heller

Det er der nu :wink:

Er jo oppriktig håpløst (!) at de ikke har annonsert dette slik de lovet på Twitter, FB etc.

Skjønner lite. Som aksjonær driter jeg i om det ble fuktig på julebordet - du kan ikke ha et salg uten å fortelle folk at “hei, vi har salg - kjøp greia vår”.

Hvis noen har Twitter her, så spør dem gjerne hva F de driver med.

Helt enig, især da en masse har siddet og ventet på det, så sekundet det blev sat til, skulle der komme et tweet/post og en skulle gå hele deres feed igennem og skrive direkte til dem.

I det hele taget burde der være en der dagligt liker/kommentere til dem der spiller og poster diverse ting rundt på diverse sociale medier. Det har en enorm effekt at blive “liket/kommenteret” af produktet. Det gør at de bliver hængende længere og langt større chance for at de så deler mere af produktet og anbefaler det. Det gør det meget mere troværdigt når det kommer fra kunden.

Når man så begynder at se nogle der youtuber f.eks mere om produktet, så sender man en T-shirt eller merchandise, gift card de kan give ud, så lur om der ikke kommer en video med det :slight_smile: osv osv og det behøver ikke at være en med enormt mange følgere, men en masse små ringe i vandet :slight_smile:

1 Like

Ser ut til at det var problemer med MS-store i går. Det kan forklare saken…

IMG_0600

5 Likes