Siger ikke det er fordi jeg tweetede dem, men inspireret
Recent på Conan er nå oppe i 69% fornøyd, kan det vippe over 70% snart og vil det få noen effekt? Effekten tror jeg vi ser fremover i at de leverer bedre oppdateringer og ting går riktig vei som gir mer salg når de drar på med full launch
Funcom har ihvertfall sagt at de ser en sammenheng. Tror det er mange som holder seg unna EA-spill, spesielt når de har mixed reviews.
Jeg kan tenke meg at typen spill CE er trenger høy score for å selge bedre, da det tross alt er ett spill man skal legge igjen noen timer. Du begynner ikke på ett survival spill hvis alle sier det er dritt uansett hvor stor mancrush du har på arnold
Steamspy tracker reviews, og hvis folk har endret review. I det siste, så har det vært flere som har gått fra å gi et negativt til et positivt review. Noe som er en veldig positiv utvikling. Hvis vi kan stole på Steamspy da.
Vil recent reviews automatisk bikke positivt hvis det er få reviews fremover, og det er flere positive nå enn for ca 1mnd siden? Dvs fra rundt 20 nov begynte det å stige og hvis det fortsetter med ok reviews rundt 70% så vil de før 20 nov bli borte fra siste 30 dager og vi automatisk passerer 70% da det var en periode med mye stemmer og bra antall positive?
Ja, det tror jeg, det er litt lettere å se fra Steam sin graf:
Men, for at dette skal holde mer enn en uke eller to, så må jo reviews framover nødvendigvis holde seg over 70% positive i snitt for at siste 30 dager skal vise 70%.
Største rushet er jo over så at det blir like mye negativitet fremover tror jeg ikke. De som kjøper nå er ikke døgnfluene som kaster seg over alt nytt men folk som er interessert i spillet.
Når neste hype kommer så kan det fort falle tilbake men håper det ikke blir noe mer før de fleste bugs er luket bort.
Det er klart, men jeg tror de kan klare seg med 71% happy for å komme over 70% da de fikk mer enn 70% en periode med mye reviews
@christian, der var’n
STORT SETT POSITIV
http://store.steampowered.com/search/?os=win&filter=globaltopsellers&page=7
151 plass nå, får vi se om den kan klatre i ukene fremover.
Sjekka de siste 7 dagers reviews, 60 av dem, hvorav 36 positive, så 60%. Tipper siste 30 dager kommer til å holde seg på “Mostly positive” inntil Steam Awards boosten blir borte om 2-3 uker. Det ser forresten ikke ut som det er unormalt mange kinesiske negative reviews lenger. Ihvertfall ikke på samme måte som før.
Å der var prisen på xbox 49.99 dollar. Det er bare å begynne å leke med tall for 18.
http://store.steampowered.com/search/?os=win&filter=globaltopsellers&page=5
CE har nå klatret til plass nr 111 på Global top sellers.
Er det salg? Eller annen aktivitet eller kun patch?
Hva skal til for at det kommer «thumbs up» på forsiden?
Recent reviews stort sett positive
70% positive reviews totalt sett, ikke bare siste 30 dager.
Ok, da er det jo litt å gå på. Den ligger på 62%
Utdrag fra linken over:
Oslo, Norway – December 11th, 2017 – Funcom today announced that Conan Exiles, the studio’s open-world survival game set in the savage lands of Conan the Barbarian, will shed its Early Access skin and launch in both digital and retail stores on May 8th, 2018. Currently available in PC Early Access and Xbox One Game Preview, May 8th next year will also see the premiere of Conan Exiles on the PlayStation 4.
To celebrate today’s announcement, Funcom released a brand new trailer which also offers a glimpse at some of the new content that will make its way to the final version, including an entirely new biome and a new combat system.
“Early Access and Game Preview has been an absolutely invaluable tool for us in developing Conan Exiles,” says Creative Director Joel Bylos. “Being able to get direct feedback from players has allowed us to focus our work on improvements, bug fixes, and new content. We still have a few months to go and are by no means done squashing bugs and making improvements. We’re working hard on new content and gameplay mechanics – including the new jungle and volcano biomes!”