Bra detta, 4296.
Ser jo veldig bra ut både med tanke på antall players og reviews i det siste. Tror 2018 blir et hyggelig år for funcom-aksjonærer.
Eller så følger vi vanlig funcom-standard og alt tryner ved gode nyheter.
Bedre
Her var en annen kjent karakter
Antall PC spillere er 36% høyere nå en for en uke siden.
Det meste går veien nå
Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves, @Magnus1 Alt som går ned, går alltid opp. Spørsmålet er bare hvor langt ned, før oppgangen er et faktum?
Tenker det passer med ønskereprise av denne fra to dager siden:
Morsomt at investordagen i Stockholm, så nylig som i oktober, ga resultater allerede før jul
Slutter over 2,60 i dag, sier gikta.
Ninjaedit: 2,65
Sorry, feil side
Like før vi kommer til 80% og “Very positive” på recent reviews. Dessverre ikke den indikatoren som vises i lister, men Recent reviews er den som er mest interessant for de som faktisk klikker seg inn på spillet.
Dette er jo kjempebra!
Det går fort nå
Strålande! :). Jag räknar med att alla här på Tekinvestor som har köpt spelet har varit inne och recenserat? Annars är det bra timing med en postiv recension nu!
Jeg må bli hekta på spillet før de får en review fra meg. Har ikke spillt på en god stund nå. Tenker jeg venter til de har kommet med kampsystemet før jeg prøver det på nytt. Featuren for meg er nok egentlig “The Purge”, men ser ut som jeg må vente litt for å få den.
Är det möjligt att se hur många faktiska röster det utgör?
Edit: om vi antar att det inte kommer nån mer negativ
Det här är humor:
79% and still going strong. 1 liten prosent til…