Jeje ordliste ftw
Plass 37 på us top paid på xbox, til 49.99 usd.
27% flere på PC nå enn for en uke siden.
Reviews siste 30 dager opp til 77%, ikke lenge til 80% og “Very positive”
Ting har virkelig snudd etter at Funcom la inn review-knapp eller hva det er fra inne i spillet for tre dager siden:
Antallet spillere tok seg virkelig opp etter at Funcom kjørte på med 2x etter at de måtte wipe endel ting på serverne (2). 2x kjørte de bare på med i en uke, så interessen har holdt seg høy lenge etter det ble slått av. Vi er fortsatt langt under peaken fra expansionen og ikke i nærheten av peaken under launch (1), men det er godt å se at Funcom, uten noe som helst form for betalt reklame, har fått opp antallet aktive spillere.
Conan Exiles ligger nå på #122 på Steams GTS, som er et greit opp fra #200 til #350 som jeg har sett det på tidligere. Har vært oppe i #80 uten å være på salg.
Hvis Funcom ønsker, så tror jeg de kan selge bra ved å kjøre salg når de kommer med kamp-oppdateringen, AI-oppdateringen og Expansion-oppdateringen, men spørsmålet er om de vil vente med evt kampanjer til de skal kjøre full-lansering, for å kunne få en skikkelig snøball-effekt.
Når er steam sitt julesalg? Vet vi om Funcom kjører CE som featured på steam nå før jul?
Pleier å starte rundt 21. Tror ikke det har så mye å si akkurat, de har ikke gjort det skarpt i salg tidligere og det var før vi fikk de store titlene i høst. Kommer nok veldig langt bak i køen der. Pluss at det er snart et år siden det kom i EA så det er ikke nyheter akkurat.
Er jo aldri noe som har noe å si med deg Hektar
Må bare elske folk med 1200 timer spilt:
Han skal handle fun på 2 blank, så vipper tommelen opp
Hadde aksjer jeg kjøpte til 2 når Q3 kom. Sa fortsatt det var crap. Har aksjer nå, sier gjerne ting er crap når de er crap. Er en del forvirring der tydeligvis. Skal gjerne være positiv om jeg tror trenden snur, men å velge ut informasjon som er positiv og gjenta kun dette gjør jeg ikke. Kommentere avhengig av egen posisjon er bare dårlig folkeskikk - Det er rotte-oppførsel. Kursen blir bedre når Funcom gjør det bedre og siden det ikke har blitt solgt noe betydelig volum på mange måneder så er det vel naturlig å ikke kvekke til med en gang man finner en positiv vinkel.
Hva har det å si uansett om man er langsiktig? Hva kursen er mellom nå og mai er jo fullstendig irrelevant om man ikke skal handle uansett, Om man skal handle og forsøker å få opp kursen med selektiv info så er jo ikke det så lurt akkurat.
Hvorfor har du aksjer i et selskap du er så negativ til? Alt er jo bare elendighet, i følge deg.
Selg med gevinst og bli ferdig med saken.
Ja der ser man polariseringen som foregår. Er man ikke utelukkende positiv til absolutt alt så er alt bare elendighet.
Jeg har aksjer fordi jeg tror det fort kan komme små topper og bunner. Jeg har også aksjer fordi jeg tror at på sikt kan man tjene mye på Funcom. Men jeg tror også at vi kan fort få en humpete vei fremover.
Så da er det riktig å anta at når jeg sier “humpete vei fremover” så oversettes det for enkelte til “bare elendighet”…? Jess… Vet ikke helt hva jeg skal si om sånt jeg. Kjedelig, men så er det nå.
Trenger ikke være utelukkende positiv, men ensporet og negativ hele tiden er kjedelig å høre.
Du virker sår så jeg skal selvsagt ikke plage deg.
God lørdag🙂
Det värsta är att det säkert är en riktig bild den på vänstersidan…
Det var vel heller logikken enn negativiteten det ble reagert på. Innlegget jeg svarer på gir mening til det innlegget. helt klart nyttig med flere vinkler på innleggene her
Ja, ingenting er mer nyttig enn å få frem mest mulig av det som eventuelt kan tilsi dårlig utvikling for selskapet og/eller kursen. Sånn vil det alltid være i en situasjon der man samler en hel gjeng med folk som i kraft av sitt samlede aksjeinnehav i Funcom er psykologisk predisponert for å søke bekreftelse for sitt valg.
Hvis noen synes det er vanskelig eller kjedelig å lese slik kritikk eller negativitet så oppfordrer jeg til å starte Funcom fanclub isteden for å bli oppgitt her …forresten den finnes kanskje allerede??
Noen forventer en for rask omveltning og resultater som skal komme nå! Funcom har hatt ett godt 2017. De tjener penger på tross av en humpete vei. De har prøvd noe nytt og det funker. CE selger litt bedre i 2018 enn i år på alle plattformer og de har finansiert ett par nye prosjekter. Det blir ingen nye pubg, men ett CE 2.0 kan bli bra det også. Tidligere år har de hatt mye usikkerhet hengende over seg om de klarer seg som selskap. Nå er usikkerheten hvor bra det kan bli. Er CE ett engangstilfelle? Jeg tror ikke det. Det er noe med hvordan de gjør tingene nå. De er ute på en vei hvor mye er usikkert, men de tilpasser seg bra, selv om det tar litt tid. Jeg tror ikke CE kommer til å selge millioner i 2018, men for min del holder det med 1 million pluss litt til.
Er enig med begge to der. Er en del som ikke ønsker å diskutere, men heller få en klapp på ryggen. Har vært nevnt før at da kan en støttegruppe være et bedre valg men om du skal drive med aksjer så kan det være greit (og faktisk noe du så absolutt bør) å ikke bare vurdere men aktivt lete opp informasjon fra begge sider. Om dere mener noe som blir sagt er løgn så får dere ta fatt i det, det er ikke ok.
Er også mange langsiktige som vil ha kursen opp nånånånå selv om de ikke utnytter seg av det uansett. Det er forståelig da det er kjipt å sitte i minus, men det beste man kan gjøre er å ikke sjekke for ofte. Skaper bare stress.
At CE ikke blir PUBG er sikkert, men jeg er skikkelig spent på nytt combat. Om dette blir skikkelig, skikkelig bra er det ikke umulig at vi kan få mye interesse for spillet og kanskje egen Battle Arena variant - Medieval style. Ri på tigere og knuse noobs - Gøy. Så har fingrene krysset for det. Blir det middelmådig så kan CE fortsatt selge ok men mangler da noe som gjør det unikt ift andre. Nakenhet var vel ikke superselgeren mange håpet på.
#102 GTS og 3991 online right now! Det går betre nå!
Edit! Det gikk på fem minutt! 4008 online right now!