Inne på topp100 most played ;D
693033, vi nærmer oss 700k.
Da er Best of Steam 2017 offentliggjort og Conan Exiles er å finne høyt oppe i 3 av de 5 kategoriene:
2017 Top Sellers, Sølv
2017 New Releases, Januar
2017 Most Played, Over 50.000 samtidige spillere
De andre to kategoriene konkurrerte ikke CE i og var Bestselgende VR-Spill og Beste Fra Early Access Utgitte (spill som har forlatt EA i 2017).
Ref: http://store.steampowered.com/best_of_2017/?snr=1_4_4__1313
Der brøyt vi endelig 700k grensen Tallet er 710359
2018 kommer til å gruse 2017 fortjenestemessis for de som tørr å sitte inne i aksjen. Det er jeg ganske sikker på.
Det går nok godt ann å trade seg til noen penger også, men min fasit etter 2017 er jo godt over dobling ved å sitte nesten helt stille. Synes det er helt ok jeg.
Er det antall solgte på PC og Xbox?
Bara PC:
Jeg tar det tallet med en klype salt da tallene har rast både oppover og nedover tidligere, kan lett være både mer eller mindre enn 700, tror faktisk mer da tallet har korrigert flere ganger. Spørsmålet er hvor mange som har det på Xbox så langt…
Jo, du har rätt i det. Men trenden är positiv då vi aldrig har sett tal över 700k tidigare…
Sen har man xbox som du säger. Börjar bli en hel del ägare nu :). Själv ser jag fram emot release på ps4!
Generelt vil steamspy tallene vise lavere tall en faktisk solgte. Spesielt på titler som har vært ute en stund. Men det er viktig å ta tallet som en del og ikke hele delen av beregningen.
5000 spillere på en torsdag, det går ikke ann å “skylde” på att det er jul lenger og att folk har fri. Trenden i antall spillere i CE har helt klart vært økende den siste tiden.
Helt klart en positiv trend. Dette tyder godt mot full lansering i mai! Jeg tror vi får se helt andre tall da.
Jeg hadde trodd antallet nye reviews ville øke når review-funksjonen i CE ikke lenger var ny, men aktiviteten er jo fortsatt høy. Hovedvekten av reviews ser også etter 1 min sjekking av data ut til å være fra spillere med < 50 timer spillt, så relativt ferske spillere. Det kan tyde på at økningen vi ser på steamspy er reell og at CE selger bedre nå. Ligger nå på #136 på GTS på Steam, men så er salget akkurat ferdig også.
… sa han som solgte tilsammen 20% av beholdningen i tom omganger den siste uka. Jeg må lære meg å baisse litt bedre
Da baiser du jo 80% av pengene dine. Fortsett med dårlig baising du hehe
4575 som spiller Conan nå. Kommer vi over 5000 på peaken på en fredag?
Da var julesalget over og Conan Exiles til fullpris har rykket opp til #92 på steams GTS. Google trenden er solid og reviews siste 30 dager ser bra ut med 77%.
Servern gick ner innan. De sabbade trenden tyvärr
Er serveren du spiller på oppe å går igjen nå? 4860 som spiller nå. Da går det rette veien @Christian
80 nå på GTS
69 plass nå